کد خبر: ۵۸۷۴۵

یک استارت آپ 2 ساله آلمانی FarmInsect می خواهد به تولیدکنندگان دام و طیور کمک کند تا در مزارعشان تولید حشرات هم راه اندازی کنند. این استارت آپ نمی خواهد پودر حشرات به کشاورزان بفروشد بلکه می خواهد کشاورزان در سراسر جهان با هدف بهره وری هرچه بیشتر تولید، شروع به پرورش حشرات کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، از انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران، استارتاپ آلمانیFarmInsect  آلمانی جدیدترین شرکت از مجموعه شرکت های پرورش حشرات است که با وعده تهیه پودر حشرات به عنوان یک ماده اصلی در خوراک دام، توانسته سرمایه قابل توجهی جذب کند.

بنابراین گزارش در حالی که اکثر رقبای دیگر قصد دارند حشره پرورش دهند و پودر حشرات را بفروش برسانند، شرکت FarmInsect روش متفاوتی را اتخاذ کرده و می خواهد به جای فروش پودر حشرات آماده مصرف؛ تجهیزات و مواد اولیه لازم برای تولید حشرات در مزرعه را به فروش برساند که در نتیجه صرفه جویی ۱۰ درصدی در هزینه های تولید را برای کشاورزان به دنبال خواهد داشت.

شرکت FarmInsect دو سال گذشته را صرف تحقیقات آزمایشگاهی درمورد آنچه که کشاورزان برای تولید پودر حشرات لازم دارند، کرده است.

 
نظر شما
ادامه