کد خبر: ۵۸۷۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز به جهت افزایش آگاهی عمومی شهروندان و صیانت از سلامت عمومی جامعه در نماز جمعه این هفته شهر نطنز سخنرانی نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز، «دکتر سیامک رضوان» سرپرست شبکه ضمن حضور در مراسم عبادی_سیاسی نماز جمعه پس از خطبه ها، پیرامون مسائل دامپزشکی برای نمازگزاران سخنرانی نمود.

وی در سخنان خود به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی و بیماری های مشترک بین انسان و دام پرداخت و با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصادی، پیشگیری را مقدم بر درمان عنوان کرد.

سیامک رضوان همچنین در خصوص انواع بیماری های مشترک بین انسان و دام نکاتی را تشریح و بر نقش دامپزشکی در زمینه پیشگیری از این نوع بیماری ها تاکید نمود.

سرپرست شبکه دامپزشکی نطنز افزود: با توجه به قرار داشتن در فصل گرما و احتمال بروز بیماری تب کریمه کنگو و همچنین در پیش رو بودن عید سعید قربان و افزایش کشتار دام در سطح شهرستان، این شبکه همچون سال های قبل در راستای تامین سلامت عمومی شهروندان و نظارت بهداشتی بر دام های قربانی برنامه های خاصی را مدون نموده است.

دکتر رضوان در تشریح برنامه های شبکه دامپزشکی در روز عید قربان، بیان کرد: هماهنگی های لازم با شهرداری نطنز برای دایر نمون کشتارگاه دام در این روز انجام شده و مهندس پیراینده شهردار نطنز نیز از خدمات رسانی مجموعه ی شهرداری بصورت رایگان خبر داده است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز در پایان افزود: این شبکه نیز با تشکیل ۲ اکیپ سیار متشکل از یک دکتر دامپزشک و چهار نفر کارشناس همزمان با عید سعید قربان آماده خدمات رسانی به شهروندان و نظارت بر دام های قربانی در سطح شهرستان نطنز می باشد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
1
با عرض تشکر از زحمات بی دریغ جناب آقای دکتر رضوان
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
1
از زحمات جناب اقای دکتر رضوان بسیار سپاسگزارم، تحول خوبی در منطقه ایجاد کردند.
متشکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
1
دکتر رضوان فردی لایق ودلسوزی میباشد خداوند نگهدارشان باشد
نظر شما
ادامه