کد خبر: ۵۸۷۹۰

مدیر کل دامپزشکی کردستان روز چهارشنبه 1 مرداد 99 به منظور دیدار با فرماندران سروآباد و مریوان به آن شهرستان ها عزیمت نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مدیر کل دامپزشکی کردستان روز چهارشنبه 1 مرداد 99 به منظور دیدار با فرماندران سروآباد و مریوان به آن شهرستان ها عزیمت نمود.

«دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی استان کردستان برای تجدید دیدار و همچنین در خصوص اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان روز چهارشنبه مورخه 1 مرداد سال جاری به همراه هیئتی از مسئولان ستادی به شهرستان های سروآباد و مریوان عزیمت نمود.

مدیر کل دامپزشکی کردستان در ابتدای این دیدارها به بیان عملکرد دامپزشکی در شهرستان های یاد شده پرداخت و اظهار داشت علی رغم عدم تخصیص اعتبار در سال جدید ولیکن برنامه های کاری را نه تنها دتعطیل نکرده ایم بلکه بر اساس تقویم کاری سازمانی بخش قابل توجهی از پروژه های حوزه دامپزشکی را همچون مایه کوبی بروسلوز بره و بزغاله، طاعون نشخوار کنندگان کوچک و نیوکاسل طیور روستایی اجرا نموده ایم.

وی ادامه داد در اکثر پروژه های این دو شهرستان بخصوص مبارزه علیه بیماری های گروه 1 با پوشش 100 درصدی کارها را انجام داده و خواهیم داد و همچنین اولویت نظارت های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا را جدی تر از همیشه انجام داده ایم.

فرمانداران شهرستان های سروآباد و مریوان نیز در ملاقات های جداگانه دکتر ورمقانی با آنان ضمن ابراز رضایتمندی کامل از عملکرد شبکه های دامپزشکی حوزه خود بیان داشتند بواسطه همین عملکرد خوب و مقبولیت نیروهای دامپزشکی نزد مردم، اعتبارات حوزه دامپزشکی را بصورت ویژه در نظر خواهیم گرفت.

 

نظر شما
ادامه