کد خبر: ۵۸۸۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

 «دکتر مهرداد ویسکرمی» نماینده مردم شهرستان های خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از اداره کل دامپزشکی لرستان با مدیرکل دامپزشکی لرستان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در این دیدار مدیرکل دامپزشکی لرستان ضمن خوش آمدگویی به نماینده مردمی شهرستانهای خرم آباد و چگنی درمجلس شورای اسلامی، به بیان شرح وظایف دامپزشکی و عملکرد این اداره کل در صف اول مبارزه با بیماریها و همچنین نقش آن در سلامت و امنیت غذایی جامعه پرداختند و همکاران دامپزشکی را افرادی پرتلاش و در خدمت مردم توصیف نمودند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود و شرایط اقتصادی کشور و همچنین وجود ویروس کرونا در کشور که باعث بروز مشکلات زیادی برای مردم بالاخص بهره برداران دامپزشکی شده است، خواستار حمایت نمایندگان مجلس از مجموعه دامپزشکی استان و تولیدکنندگان در این حوزه شد و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، بتوانیم شاهد رشد و توسعه اقتصاد معیشتی مردم، خصوصاً بهره برداران در حوزه دامپزشکی باشیم.

در ادامه دکتر ویسکرمی نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در مجموعه اداره کل دامپزشکی لرستان، نقش دامپزشکی را در سلامت جامعه و تامین سفره غذایی مردم بسیار پراهمیت برشمرد و ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در راستای حمایت بیشتر از این مجموعه گام برداریم و مطالبات به حق دامپزشکی را از مسئولین کشوری و استانی خواستار شویم.

در پایان نماینده مردمی شهرستانهای خرم آباد و چگنی به همراه مدیرکل دامپزشکی لرستان، نماینده ولی فقیه در دامپزشکی لرستان و سایر همراهان، ضمن بازدید از ساختمان اداری این مجموعه، با کارکنان اداره کل دامپزشکی لرستان دیدار و گفتگو کردند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
3
چرا نمایندگان راه مجلس را گم کردن؟ شما نماینده مردم هستین یا نماینده مدیران استان؟
دکتر xy
|
France
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
بلاخره چندتا مسول پیدا شدند نقش دامپزشکی رو در بهداشت و تولید مملکت با اهمیت بدونند. لطفا پیگیر وضع معیشت بخش دولتی و وضعیت نامناسب مسولین فنی بهداشتی باشید.( مسول بهداشتی نباید وابستگی مالی و شغلی با کارفرما داشته باشد).
دغدغه
|
Ireland
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
3
سلام خدمت تمامی همکاران دامپزشکی ................... چقدر خوب بود نمایندگان جایگاه نظارتی خود بر ادارات و دولت رو حفظ می کردند ای کاش آقای دکتر ویس کرمی عزیز به جای گشت .... در ادارت دامپزشکی در خصوص مشکلات عدیده حوزه انتخابی خود با اداره کل دامپزشکی استان بررسی می گردند مشکلاتی که از قبیل شیوع بیماری سیاه زخم و تب مالت در استان که ایشون به عنوان یک پزشک بهتر این مشکلات رو لمس خواهند کرد
نظر شما
ادامه