کد خبر: ۵۸۸۲۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

طی حکمی از سوی «دکتر مهدی حسینی» مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر فاطمه داودی» بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کنارک منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، با حضور «دکتر مهدی حسینی» مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه مراسم معارفه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کنارک در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر مهدی حسینی، شهرستان کنارک را یکی از مهم ترین شهرستانهای کشور در حوزه صید و صیادی بر شمرد و اظهار داشت دو شهرستان چابهار و کنارک از مهمترین بنادر در حوزه صید و صیادی بوده که قریب به 70 درصد از صید تن ماهیان کشور در بندر کنارک انجام می گردد.

در ادامه دکتر حسینی رعایت کلیه ضوابط بهداشتی در این شهرستان را دارای اهمیت دانست و گزارشی از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان در این شهرستان ارائه داد.

«حمید الدین یوسفی» فرماندار شهرستان کنارک نیز در این مراسم ؛ دامپزشکی را یکی از مشاغل بسیار سخت جامعه دانست که با مخاطرات بسیاری همراه بوده و دامپزشکی خط مقدم این مخاطرات است که بصورت گمنام همواره در معرض این خطرات قرار دارند و استفاده از نیرو های متعهد و متخصص در این شهرستان گامی به جلو در جهت توسعه این شهرستان دانست و از خدمات دامپزشکی قدردانی و دامپزشکی را ضامن سلامت جامعه دانست.

در ادامه فرماندار کنارک اظهار داشت: کنارک جزو 50 بندر صید و صیادی جهان می باشد و حوزه صید و صیادی ظرفیت اول و اصلی ترین ظرفیت اقتصادی آن است و اشاره به ظرفیت های دیده نشده شهرستان داشت که می بایست کشف و هویدا گردد.

یوسفی در ادامه ضمن تبریک انتصاب خانم دکتر داودی به عنوان اولین مدیر بانو دامپزشکی استان به وی توصیه کرد می بایست قوانین بهداشتی دامپزشکی بطور کامل رعایت گردد اما از انعطافات قانونی در جهت جهش تولید و تسریع در انجام کار ارباب رجوع بهره گرفت.

در پایان «حمید الدین یوسفی» فرماندار کنارک ضمن تقدیر از خدمات دکتر رییسی حکم انتصاب سرپرستی دکتر فاطمه داودی را به وی ابلاغ کرد.

 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
1
با ارزوی موفقیت برای خانم دکتر
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
1
چرا فرماندار حکم رو ابلاغ کرد؟؟!!
دوستان شما در دانشگاه شهید چمران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
0
انشاءالله کنارک و چابهار هیچ وقت سیل و طوفان نیاد و هموطنان عزیز در سلامت و صحت بهره مند از الطاف بیکران الهی خداوند از دریا و ساحل و مزارع کشاورزی آن منطقه که عمران و آبادی آن همیشه مد نظر مقام معظم رهبری بوده باشند
درود بر همکاران با صفا و خونگرم و خدوم و زحمتکش شبکه کنارک خاصه جناب میری و پویافر.
دکتر حسن پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
2
1
با عرض تبریک به خانم دکتر داوودی بُجد، و آرزوی توفیق برای ایشان، ان شاء الله با تجارب ارزنده ای که از بخش خصوصی زاهدان و دولتی چابهار دارید، موفق و پیروز باشید و همچنین با آرزوی توفیق و سربلندی برای آقای دکتر امجد رئیسی عزیز، در هر سنگری که خدمت می کنند. ارادتمندتان حسن پور رئیس سابق دامپزشکی زاهدان و سرپرست اداره مدیریت بیماری دامی مازندران
وحیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
1
درود و سلام بر تمام هموطنان بی ادعای سیستان و بلوچستان،علی الخصوص دوستان خوبم در آن خطه ی با مردم شریف و نجیب ،پاینده باشید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
1
0
درود و سپاس...
نظر شما
ادامه