کد خبر: ۵۸۸۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
نامه رئیس نظام دامپزشکی استان تهران به رئیس شورای شهر تهران:
«دکتر رامین سلامتی» در این نامه از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در تصویب یک فوریت طرح ساماندهی مراکز دامپزشکی شهر تهران تشکر و قدردانی کرد ...
 

حکیم مهر: «دکتر رامین سلامتی» رییس نظام دامپزشکی استان تهران طی نامه ای از تصویب یک فوریت طرح ساماندهی مراکز دامپزشکی شهر تهران توسط ریاست محترم شورای شهر تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای مهندس محسن هاشمی

ریاست محترم شورای اسلامی شهر تهران

با سلام و احترام،

ضمن سپاس و قدردانی از جنابعالی و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر تهران در تصویب یک فوریت طرح ساماندهی مراکز دامپزشکی شهر تهران برای تعیین ضوابط و مقررات استقرار مراکز دامپزشکی در ساختمان های مسکونی در دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی آن شورا، به استحضار می رساند:

استمرار برخوردهای سلیقه ای توسط عوامل اجرایی شهرداری نواحی مختلف شهر تهران با مراکز دامپزشکی و همکاران دامپزشک حتی در این برهه حساس (پاندمی کرونا)، بدون توجه با اینکه این مراکز بخشی از ساختار نظام سلامت شهر می باشند سئوال برانگیز است.

 اینگونه برخوردها با متخصصین و پیشروان امر بهداشت و سلامت و تمسک به صدور رای کمیسیون ماده (100) قانون شهرداری دلیل قانع کننده ای برای پلمپ مراکز درمانی دامپزشکی نمی‌باشد (حداقل مدرک تحصیلی موسسین و یا روسای این مراکز دکترای دامپزشکی و اکثریت آن ها دارای مدارک تخصصی(Ph.D و DVSc ) می باشند).

بیش از 250 مرکز درمانی دامپزشکی (کلینیک، پلی کلینیک و بیمارستان) براساس نیاز شهروندان درسطح شهرستان تهران دایر و به فعالیت اشتغال دارند. این مراکز در چهارچوب قوانین و آئین نامه های مصوب مجلس و هیئت وزیران و شیوه نامه های مربوط و وفق ضوابط، موازین و استانداردهای بهداشتی پروانه تاسیس و فعالیت خود را از نظام دامپزشکی استان تهران دریافت نموده اند و متعهد به رعایت الزامات بهداشتی قرنطینه ای در راستای برقراری امنیت زیستی و تامین و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه می‌باشند.

سازمان نظام دامپزشکی استان تهران با دارا بودن 6500 عضو آمادگی خود را برای همکاری با شورای محترم اسلامی شهر تهران برای تعیین ضوابط و مقررات استقرار مراکز دامپزشکی در ساختمان های مسکونی، اعلام می دارد.

ضمن آرزوی توفیق، امید آنکه با درایت و تدبیر حضرتعالی و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر تهران بتوان برای همیشه به این چالش خاتمه داد و برگ زرینی به کارنامه آن شورای محترم افزوده شود و نمود نتایج آن برای ذی نفعان و شهروندان ملموس تر گردد.

دکتر رامین سلامتی

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
42
2
آقای دکتر سلامتی فعال و پیگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
2
قرار نیست که یکی ساختمان بدون پروانه بگیره و پلمپ نشه

باید به قوانین شهری هم احترام گذاشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
13
1
از حق نباید گذشت که اقای دکتر سلامتی بسیار شایسته و مدیری لایق هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
1
با سلام
دقیقا کار درستی میکنه .قرار نیست در داخل اپارتمان ها ی مسکونی کلینیک دایر بشه.کلنیک شرایطی داره ازجمله مثل سایر مطب های انسانی اولین چیز باید تابلو داشته باشه.درب آن همیشه باز باشه .برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
1
اگه متولیان امر مثل دامپزشکی و نظام دامپزشکی کار خودشان را درست انجام می دادند کار به دخالت غیر متخصصین نمی رسید
نظر شما
ادامه