کد خبر: ۵۸۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

با توجه به شرایط خاص و ویژه برگزاری عید قربان امسال، شاهد کاهش ۷۵ درصدی عرضه و کشتار بهداشتی دام نسبت به سال گذشته در شهر تهران بودیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی تهران، «دکتر مجید محمدیان» رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با اعلام این خبر افزود؛ باتوجه به شرایط خاص و ویژه برگزاری عید قربان امسال، شاهد کاهش ۷۵ درصدی عرضه و کشتار بهداشتی دام نسبت به سال گذشته در شهر تهران بودیم.

ایشان با اشاره به اینکه کلیه پرسنل اداره همانند سال های گذشته در روز عرفه و عید قربان حضور داشته و اکیپ های نظارت فعالیت خود را تا پایان مراسم ادامه دادند افزود؛ در آمارهای بدست آمده از عید قربان امسال تعداد ۵۴۹۳ راس دام زنده و ۲۵۷۴ لاشه بازرسی شده را شاهد هستیم که در مقایسه با آمار سال های گذشته کاهش چشم گیر حدود ۷۵ درصدی را نشان میدهد.

وی افزود: شرايط ويژه بيماري كرونا و عدم راه اندازي جايگاههاي ثابت شهرداري از دلايل كاهش آمارعرضه و ذبح دام ميباشد و با توجه به تمهیدات پیش بینی شده جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت، این مهم به خوبی اجرا و رضایت شهروندان را درپی داشت.

دکتر محمدیان در پایان از تمامی دستگاه ها و نهاد هایی که در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم با اداره دامپزشکی پایتخت همکاری کردند تشکر کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Armenia
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
مطمئنید تمام این کاهش کشتار به خاطر کرونا بوده و وضعیت اقتصادی مردم نقشی در اون نداشته
نظر شما
ادامه