کد خبر: ۵۸۹۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

در جلسه هم اندیشی کلینیسین های بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان قاینات، پاسخگویی به مراجعات درمانی و اورژانسی در طول ساعات شبانه روز میسر گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر رضا محمودی زاوه» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در جمع همکاران بخش خصوصی ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی این مراکز با مجموعه شبکه دامپزشکی شهرستان، اظهار نمود: دامپزشکان در راستای حمایت از تولید و با ایجاد زیرساختهای بهداشتی مناسب برای صنعت دامپروری از طریق کنترل بیماری‌ها، نقش مهمی در ایجاد نظام دامپروری قوی و نظامند ایفا می‌کنند و در پیشگیری و کنترل بسیاری از بیماری ها همراه با مجموعه دولتی هستند.

محمودی با اشاره به نقش مهم و پررنگ همکاران بخش خصوصی در اجرای سیاست های بهداشتی سازمان دامپزشکی، عنوان کرد: باید خدمات در بخش خصوصی با کیفیت قابل قبول به بهره برداران این حوزه عرضه شود و هماهنگی و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی می تواند اهداف عالیه سازمان دامپزشکی که همان دام سالم غذای سالم انسان سالم می باشد محقق شود.

محمودی در جلسه ای که به منظور دیدار و شنیدن نقطه نظرات بخش خصوصی برگزار شد، از پیشنهاد پاسخگویی شبانه روزی در شهرستان استقبال کرد و گفت: وقتی همکاران در بخش خصوصی به این هماهنگی و تعامل رسیدند که با همفکری و هم افزایی می توان خدمات را هدفمند و با کیفیت ارائه نمود جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

محمودی عنوان کرد در جلسه با همکاران بخش خصوصی مقرر گردید کلینیسین ها روزانه و با برنامه از قبل هماهنگ شده یک نفر به عنوان کشیک اعلام آمادگی کند تا سایر تماس ها همکاران به او ارجاع داده شود و همچنین یک خط تلفن همراه بصورت عمومی اعلام شود تا ضمن انتقال تماس ها به دامپزشک کشیک، بهره برداران دچار سردگمی نشوند.

محمودی خطاب به مسئولین بخش خصوصی اظهار نمود با توجه به گرفتاری های زیاد پیش رو در صنایع دام و طیور باید به نحوی عمل نمود که مراجعه کننده به بخش خصوصی بدون کوچکترین وقفه زمانی به نتیجه برسد و کار انجام شود و شما مسئولین بخش خصوصی باید خدمت به ارباب رجوع را سرلوحه کار قرار دهید تا بتوان در شرایط کنونی باری از روی دوش تولید کنندگان برداشته شود و به همین منظور مراکز بخش خصوصی به ویژه کلینسین که بطور شبانه روزی و 24 ساعته پاسخگوی مردم باشند، اتفاق بسیار مبارکی هست که باید قدر شناخته شود.

محمودی در پایان اعلام کرد: شهرستان قاینات با وجود چهار شهر و چهار پست دامپزشکی تابعه دارای 7 مرکز تمام وقت و پاره وقت درمانی می باشد که با ظرفیت خوبی که در حوزه کلینیسین داریم، امید است خدمات هدفمند و با کیفیت ارائه شود.
 

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
3
کار خوب خوبه حالا هر جا میخواد باشه، دمشون گرم
اینجا که کلینیک ها هماهنگ که نیستن بماند که زیر آب هم رو هم میزنن
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
1
همه جا دامپزشکی شبانه روزی کارمیکنن،دامپزشکی که شبا کار نکنه دامدار دیگه باش کار نمیکنه
نظر شما
ادامه