کد خبر: ۵۸۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

فرماندار کهگیلویه در بازدید سرزده از ادارت از وضعیت نامطلوب فضای فیزیکی اداره دامپزشکی شهرستان انتقاد کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «علیرضا اتابک» در بازدید سرزده از ادارات شهرستان نحوه خدمات‌رسانی به مردم و عملکرد مقابله با  کرونا  در ادارات را از نزدیک بررسی کرد.

فرماندار کهگیلویه امروز در بازدید از ادارات مالیاتی، دامپزشکی و امور عشایر اظهار داشت: رسیدگی به مراجعین و رضایتمندی آنها عین حقوق شهروندی و از نقاط قوت برای خدمات رسانی دولتی است .

وی گفت: رعایت چنین مهمی در ادارات مورد اقبال افکار عمومی و تشویق سیستم مدیریتی خواهد بود.

اتابک با بیان اینکه ایمن بودن ساختمان اداری لازمه ارائه خدمات مطلوب است، گفت: فضای فیزیکی اداره دامپزشکی فرسوده بوده و از استاندارد لازم برخوردار نیست.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فضا ، کالبد اداری و زیر ساخت یک اداره از  عوامل موثر در روحیه و احساس رضایت کارکنان و ارباب رجوع  و در نهایت کارایی سازمانی است،تصریح کرد: بسیاری از ادارات شهرستان فضای فیزیکی مطلوبی ندارند می‌طلبد مدیران این دستگاه‌ها برای نوسازی و تجهیز ساختمان‌های اداری از اداره کل پیگیر باشند.

اتابک طی تماس تلفنی با مدیر کل دامپزشکی استان خواهان پیگیری در خصوص تامین اعتبار جهت بازسازی این اداره قدیمی شد.

رئیس دامپزشکی کهگیلویه نیز با اشاره به اعتبارات این دستگاه اجرایی گفت: میزان تخصیص اعتباری سالیانه این اداره بسیار ناچیز است.

علی اکبر حسینی افزود: با توجه به گستردگی شهرستان، جمعیت بالای دام و طیور صنعتی و سنتی و تعداد زیاد دامداران، این اداره نقشی مهم و کلیدی در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه،اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دارد که برای انجام امورات خود میزان اعتبارات بسیار پایین بوده و باید چاره‌ای اندیشیده شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوجهل
|
United States of America
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
1
چه انتقاد سازنده ای برادر جان عالی ترین مقام دولت جناب اقای محترم..... فرماندار هستن در شهرستان که از قضا ریس کمیته برنامه ریزی و اعتبارات شهرستان هم هستن و یعنی عالی ترین مقامی که باید در کمیته مربوطه پروژه عمرانی و بازسازی و یا ساخت، ساختمان دامپزشکی شهرستان رو تایید و براش اعتبار تعیین کنه
خیلی مسخره است کسی که باید ماخذه بشه شده منتقد
نظر شما
ادامه