کد خبر: ۵۹۰۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

معاون پژوهشی و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی تهران مبلغ حجم ریالی قراردادهای این معاونت را در حوزه نفت، پتروشیمی و گاز از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از جهاد دانشگاهی تهران، «دکتر حمید هاشمی» اظهار داشت: در طرح‌های صنعتی قراردادهایی با شرکت‌های خودروسازی منعقد شد. همچنین، در حوزه نفت و پتروشیمی و گاز هم با شرکت نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی گاز ایران و پتروشیمی تفاهم نامه هایی به امضا رسید که به واسطه آن محصولات و خدمات دانش بنیان عرضه شد.

وی در بخشی از سخنان خود افزود: از نمونه‌های بارز جهش تولید در حوزه تکثیر درختان میوه و گیاهان تزئینی است که نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است؛ به نحوی امسال در این واحد  ۶۰ هزار نهال تولید و تکثیر شد. مرکز خدمات تخصصی آبزیان برای ارائه واکسن و خدمات مدیریتی مزارع پرورش آبزیان تاکنون فعالیت‌های درخور توجهی داشته است.

معاون پژوهشی و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی تهران گفت: از دیگر فعالیت ها می توان به راه‌اندازی کلینیک خدمات تخصصی آبزیان در مجموعه دامپزشکی اشاره کرد. هم‌چنین مراکز تحقیقات و فناوری که در این حوزه راه‌اندازی و تثبیت شد چارچوب اولیه آن در جهاددانشگاهی به طور ضمنی تأیید شد. فعالیت‌ها و گردش کار بر روال خود در حال انجام و با کارفرما و بازار و جامعه ارتباط برقرار است.

هاشمی ادامه داد: در دسته دوم فعالیت‌های حوزه پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران ارتباط با سازمان‌های مختلف علاوه بر کارفرما و پیمانکار است که بر این اساس تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علم و فرهنگ، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مجتمع فولاد اسفراین، سازمان نظام دامپزشکی و همکاری های مناسبی با صنعت نفت ایران، صنعت فولاد، صنایع خودروسازی و صنایع دفاعی، مترو و ... به امضا رسیده است. از این موارد برخی به انعقاد قرارداد منتهی شده، برخی در شرف عقد قرارداد است و برخی قراردادها هم با موفقیت به پایان رسیده است.


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Belgium
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
4
7
خب دستاوردهاش چیه؟؟؟ اینکه یه باکتری رو کشت بدی با فرمالین بکشی و ادجوانت بهش بزنی و بگی واکسن تولید کردیم کار درستی نیست!!!! که متاسفانه کار جهاد دانشگاهی شده این!!!! انشالله که واکسن درست تولید کنند الهی امین
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
2
0
حسن این مرکز تخصصی چیست؟! اسیب به بخش خصوصی
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
3
2
متاسفانه تولید جهاد دانشگاهی رو نمیشه واکسن نامید . از مهمترین دلایل عدم استقبال مزارع کیفیت بسیار نازل آن میباشد و به کرات ملاحظه شده که مصرف آنچه واکسن نامیده شده، سبب درگیری ماهی شده است . کاش آقایان قدری هم به مسایل علمی توجه میکردند .
متخصص آبزیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
2
تلاش آقای دکتر عرفان منش و همکاران در جهاد دانشگاهی در توسعه واکسیناسیون آبزیان ستودنی است. باور این که همانند نشخوارکنندگان، تک سمی ها و طیور در آبزیان هم باید واکسیناسیون انجام شود یک امر بدیهی است. جهاد دانشگاهی در واکسیناسیون آبزیان به تنهایی بار و مسؤولیت ذاتی بخشهای آبزیان دانشکده های دامپزشکی، مؤسسه تحقیقات شیلات و مؤسسه رازی را در حوزه واکسیناسیون آبزیان به دوش کشیده است. دست مریزاد
ناشناس
|
Japan
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
2
1
سلام .کاش فقط بازاریابی برای واکسن می شد از طرفی سازمان دامپزشکی را به هر طریقی تحت فشار قرار می دهند تا واکسیناسیون را در ابزیان اجباری کنند
در صورتی که کلا واکسن ابزیان تاثیر نا مشخصی دارد و در خیلی مزارع نسبت به هزینه قابل اطمینان نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
0
1
*۱۶۸ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻭﺍﮐﺴﯿﻨﺎﺳﯿﻮﻥ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﻣﯿﺮﮐﺒﯿﺮ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪ. ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺮﮐﺒﯿﺮ خبر ﺩﺍﺩﻧﺪ بعضی از افراد صاحب نفوذ، ﺩﺭ ﺷﻬﺮﺷﺎﯾﻌﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﮐﺴﻦ ﺯﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻭﺭﻭﺩ ﺟﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﻥ ﻣﯽﺷﻮﺩ!
* مردم ایران با جهل و خرافات بسیار عمیق، طی 1188 روز صدارت ، امیرکبیر را گریاندند.*
نظر شما
ادامه