کد خبر: ۵۹۰۴۶

بخشدار باینگان گفت: به منظور تسهیل در خدمت رسانی به روستاییان این بخش، استقرار نمایندگی اداره دامپزشکی از خواسته‌های دیرینه مردم این بخش است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محمدهادی زامیاد» روز سه شنبه افزود: بخش باینگان ظرفیت گسترده ای در حوزه دامداری دارد که وجود ۳۰ هزار راس دام سبک و سنگین در این بخش استقرار نمایندگی اداره دامپزشکی را ضروری کرده است.

وی تصریح کرد: سالانه ۲ میلیون لیتر شیر، ۱۵۳ تن گوشت قرمز، هفت تن پشم، پنج تن کشک، هشت تن روغن حیوانی و ۱۰ تن کره توسط روستاییان باینگان تولید می شود.

بخشدار باینگان ادامه داد: برای ایجاد نمایندگی اداره دامپزشکی در بخش باینگان مکاتبات و پیگیری های زیادی انجام شده و نیازمند همکاری بیشتر اداره کل دامپزشکی هستیم.

زامیاد اضافه کرد: با توجه به اجرای پروژه گازرسانی به ۹ روستای میرعبدلی، لاران علیا، لاران سفلی، تین، زردویی، دودان، سفید آب و لشکرگاه و افزایش تعداد مشترکین گاز، استقرار نمایندگی اداره گاز نیز از مطالبات مردم است.

وی گفت: مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سالهای گذشته در این بخش احداث شده و اموال این مجتمع در حال فرسوده شدن است و مردم باینگان از اجرای فعالیت های فرهنگی هنری محروم هستند که انتظار می رود به طور کامل راه اندازی شود.

بخشدار باینگان اظهار داشت: هم اکنون ادارات و نهادهای شهرداری ، آموزش و پرورش ، کمیته امداد ، ثبت احوال ، محیط زیست ،بهزیستی ، مرکز بهداشتی و درمانی، پایگاه فوریت های پزشکی و بانک های کشاورزی و ملی در بخش باینگان فعالیت دارند.

بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه است که در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

نظر شما
ادامه