کد خبر: ۵۹۰۴۹
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: سؤال کردن رسالت خبرنگار است و پاسخگویی مدیر به رسانه‌ها، نشان از عملکرد قابل دفاع او دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر سید محمدمهدی احمدی» روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: مدیری که برای خدمات رسانی به مردم و جامعه، از تلاش فروگذار نکرده، مشکلی برای پاسخ دادن به رسانه ها و خبرنگاران ندارد و همواره پاسخگوی آنان است.

وی با تمجید از عملکرد ایرنا، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی، به عنوان رسانه رسمی حاکمیت و دولت، همواره بازوی رسانه ای و کمک کار دستگاه ها در خدمات رسانی به جامعه هدف بوده است و خوشبختانه با اطلاع رسانی مناسب و انعکاس دقیق اخبار در حوزه دامپزشکی، ما را در انجام وظایف خود، یاری رسانده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی افزود: اعتقاد ما این است که رسانه، چشم بیدار و زبان گویای جامعه است و در حل مشکلات بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به نگرانی ها از شیوع بیماری تب سه روزه در میان دام های سنگین منطقه، گفت: در این زمینه، اطلاع رسانی ها و توصیه های لازم به دامداران داده شده است و امید می رود با هم افزایی، مشکلی در این زمینه در استان نداشته باشیم.

احمدی اظهار داشت: تب سه روزه، مختص دام سنگین است و از طریق گزش حشرات هم، به دام های دیگر قابل سرایت است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای تامین واکسن، با تشکل ها و اتحادیه ها انجام شده است و در صورت نیاز نسبت به مایه کوبی دام مناطق آلوده استان اقدام می شود.

خراسان شمالی قطب دامپروری کشور است و سه میلیون واحد دامی در آن نگهداری و پرورش داده می شود.

 

نظر شما
ادامه