کد خبر: ۵۹۰۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه پژوهشکده‌های دانشگاه شهرکرد از جمله نانو و زیست‌فناوری جایگاه مناسبی در سطح کشور دارند، گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص استان پژوهشکده علوم و طیور این دانشگاه تنها پژوهشگاه پیشرو در سطح کشور است که تحقیقاتی را روی جوجه‌های گوشتی صورت داده و طرح‌های متفاوتی را ثبت کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «سعید کریمی» ۲۲ مردادماه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره در کنار مسئولان بوده و به توسعه امور و بهبود پیشرفت فعالیت‌های علمی کمک کرده‌اند، به‌علاوه انعکاس اخبار بد هم خود هشدار دهنده و تلنگری بوده و می‌تواند سبب شفاف‌سازی شود.

وی به رتبه برتر روابط عمومی دانشگاه شهرکرد در سطح کشور اشاره کرد و افزود: بالغ بر ۸۰۰۰ دانشجو در ۲۱۰ رشته- گرایش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در ۸ دانشکده در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده و تعداد اعضا هیات علمی ۳۶۰ نفر است.

رئیس دانشگاه شهرکرد تعداد دانشجویان خارجی در حال تحصیل این دانشگاه را ۲۰ نفر و از کشور افغانستان عنوان و تصریح کرد: ۲ دانشجوی افغان از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و قرار است برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی رایزنی‌هایی با کشور عراق صورت بگیرد که در ارتقاء سطح علمی دانشگاه موثر است.

کریمی کسب رتبه‌های برتر دانشکده کشاورزی را یادآور شد و تصریح کرد: اساتید فعالی در این دانشکده مشغول به فعالیت هستند و دانشکده‌های منابع طبیعی و دامپزشکی جزء دانشکده‌های موثر در کشور بوده، علاوه بر این یک درصد از اعضا برتر کشور در رشته‌های فنی در دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه حضور داشته و تعدادی از اعضا هیات علمی دانشگاه فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور هستند.

تکمیل دانشکده دامپزشکی نیازمند اعتبار است

رئیس دانشگاه شهرکرد در بخشی از سخنان خود یکی از طرح‌های در دست اقدام این دانشگاه را تکمیل دانشکده دامپزشکی عنوان و بیان کرد: کلنگ این دانشکده از ۱۰ سال پیش زده شده که پیشرفت فیزیکی آن قریب به ۹۰ درصد است و برای تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم تا روند احداث آن بیش از این به درازا نکشد و گفتنی است که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشکده کرسی‌هایی را در این حوزه اشغال کرده‌ و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Poland
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
1
0
دکتر کریمی انسانی وارسته هستند. البته دانشجویان دامپزشکی خوبی داره دانشگاه شهرکرد اما دانشجوهاشون معتقدند اساتیدشون از دانشجوها در ویزیتهای بیرون استفاده نمیکنن و کمتر اموزش عملی در دامداری ها بهشون میدن بویژه اساتید قدیمی ترشون.
اما الحق دانشجوها دامپزشکی باهوش و باخلاق هستند.
ناشناس
|
Poland
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
1
حکیم مهر سلام. حسرت ویزیت در فیلد بر دلمان ماند. استادهای داخلی شهرکرد تمام وقت مشغول ویزیت هستند اما دریغ از بردن ما دانشجوها در گاوداری ها یا اسبداری.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
موافق نیستم با کلی گویی شما. بخش جراحی واقعا اموزش میدن. بچه ها اکثرا تو لاین جراحی مسلط میشن
نظر شما
ادامه