کد خبر: ۵۹۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان با فرماندار شهرستان کهگیلویه پیرامون مباحث دامپزشکی این شهرستان بحث و گفتگو کرد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد، «دکتر عبداله بهمنش»، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در سفر یکروزه خود به شهرستان کهگیلویه با «علیرضا اتابک» فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار که بواسطه بازدید چندی پیش فرماندار از اداره دامپزشکی و انتقاد از مهیا نبودن تجهیزات و فرسوده بودن ساختمان اداری دامپزشکی کهگیلویه توسط فرماندار صورت گرفته بود به مسائلی همچون تنوع فعالیت های دامپزشکی، پایین بودن اعتبارات جاری و تملک دارایی های سرمایه ای ، کمبود نیرو و خودرو و ... پرداخته شد.

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: خدمات و فعالیت‌های دامپزشکی برای بهره‌برداران این حوزه با تأمین سلامت دام، تضمین اقتصاد پویا و پایدار را در پی دارد و سلامت دامداران و مصرف‌کنندگان انواع فرآورده‌های خام دامی را به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به درگیری قریب به 30 درصد از همکاران به بیماری تب مالت گفت: سد دفاعی و خط مقدم مقابله و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مجموعۀ كاركنان دامپزشکی هستند چراکه خود را در معرض بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان می‌بینند اما با از خود گذشتگی و ایثار، حافظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه هستند.

دکتر بهمنش ضمن تقدیر و تشکر از همراهی فرماندار کهگیلویه با مجموعه دامپزشکی خواستار توجه بیشتر مسئولین به حوزه دامپزشکی بالاخص تخصیص اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی شهرستان شد.

علی رضا اتابک، فرماندار کهگیلویه نیز با تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان دامپزشکی این شهرستان گفت: تنوع و گستردگی فعالیت‌های دامپزشکی با امکانات، تجهیزات و ساختمان اداری  موجود، خود گواه فعالیت و تلاش تاثیر گذار مجموعه گمنام دامپزشکی در این حوزه است و تلاش خواهیم کرد ضمن هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبار خوبی بمنظور تجهیز و بهسازی ساختمان اداری دامپزشکی شهرستان پیش بینی نمائیم.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه «دکتر سید علی اکبر حسینی»،  رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه تشریح وضعیت بیماری‌های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و کنترل و پیشگیری بیماری‌های دامی و بیان مشکلات دامپزشکی شهرستان پرداخت.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حاج محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
درود به اقای دکتر حسینی که در عمل ثابت کردند ما می توانیم
نظر شما
ادامه