کد خبر: ۵۹۰۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مسئولین مراکز بخش خصوصی دامپزشکی فعال در شهرستان اردستان با آخرین مباحث ردیابی، رصد و پایش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک از تامین تا توزیع این فراورده ها منطبق بر سامانه دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی آشنا شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، «دکتر میثم استکی» رئیس شبکه در جلسه آموزشی که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار گردید، گفت: سازمان دامپزشکی کشور با طراحی زیر ساخت های مناسب در زمینه ثبت اطلاعات دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، گام بزرگی در راستای ردیابی، رصد و پایش دارو، واکسن و مواد اولیه دامپزشکی از واردات و تولید تا توزیع محصولات در داروخانه ها و مراکز مایه کوبی قدم برداشته است که این امر موجب ساماندهی و نظارت بر مصرف دارو و واکسن می گردد.

در ادامه این جلسه مسئولین مراکز فعال در شهرستان با کلیه مباحث سامانه فوق الذکر و همچنین زنجیره ثبت مراکز تشخیص و درمان در سامانه GIS، روش دریافت کد شناسه یکتای کشاورزی برای کلیه واحد های مذکور در سامانه Trace ، روند ثبت کد اخذ شده و احراز هویت در سامانه دارو و مواد بیولوژیک، به همراه آخرین تغییرات و مراحل ثبت اطلاعات تولید و یا توزیع اقلام بیولوژیک در سامانه و تبعات قانونی عدم ثبت اطلاعات در سامانه مذکور آشنا شدند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
4
پدر شركتها و داروخانه ها و مرغدار رو با اين سامانه مسخره trace درآورديد. ميشه توضيح بفرماييد در مصرف توكسين بايندر كه حذب سيستماتيك ندارد در اين سامانه trace بدنبال رديابي چه چيزي هستيد؟؟كار را انقدر بر مرغدار و دامدارو داروخانه دار و شركتها سخت كرديد كه اين عزيزان كه ميخواهند سالم كار كنند بايد با هزار سامانه كوفتي كه هر روز يكيش قطع ميشه يا خطا ميدهد سروكله بزنند و به جايش روز به روز كار براي برادران قاچاقچي سهل تر ميشود و هر روز برادران قاچاقچي در نماز شب برايتان دعا ميكنند.....!
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
1
0
کار مشکلی نیست فقط شفاف سازی
اگه کسی بخاد طبق قوانین کار انجام بده مشکلی نیست اما کارخانه و شرکت پخس یا داروخانه ای که موردی دارن بله کاربراسون سخت میشه البته و صد البته اگه ادارات واقعا کنترل کنن که به چند استان بقیه بعید هست
برید استان چهارمحال ببینید چه ... هست
نظر شما
ادامه