کد خبر: ۵۹۱۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

معاون فرماندار کاشان گفت:یکی از دلایل مهم واردات گوشت بسته‌بندی به شهرستان، عدم وجود زیر ساخت مناسب در بسته‌بندی فرآورده‌های گوشتی در کشتارگاه دام کاشان است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «مسعود خاندایی» معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان در بازدید از کشتارگاه دام کاشان با اشاره به اینکه، کشتارگاه کاشان یک فرصت مناسب سرمایه‌گذاری است که تاکنون این فرصت مغفول مانده و استفاده مطلوبی از آن نشده است، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، کمتر از ۵۰ درصد نیاز گوشت و فرآورده‌های گوشتی شهرستان در کاشان تولید می‌شود و به عبارتی دیگر کاشان واردکننده دام و گوشت قرمز از سایر نقاط کشور است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه یکی از دلایل وابستگی کاشان در تامین گوشت به سایر استان‌های کشور عدم وجود بازار رقابتی دام است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده بازار دام با تایید جهاد کشاورزی راه اندازی شد؛ اما مورد استقبال متقاضیان و قصابان منطقه قرار نگرفت.

او با بیان اینکه توسعه کشتارگاه دام کاشان از وابستگی شهرستان در تامین گوشت قرمز می‌کاهد، افزود: یکی از دلایل مهم واردات گوشت بسته‌بندی به شهرستان، عدم وجود زیر ساخت مناسب در بسته‌بندی فرآورده‌های گوشتی در کشتارگاه دام کاشان است.

او گفت: با توجه به توسعه صنایع بسته بندی، شهرداری کاشان نیز می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب و با برون‌سپاری و واگذاری مجموعه کشتارگاه به بخش خصوصی زمینه رونق و توسعه هر چه بیشتر این مجموعه را فراهم کند.

«عباس شاه میرزایی»، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان نیز با بیان اینکه تامین بخشی از امنیت غذایی جامعه وابسته به نظارت مسؤولان فنی و ناظران بهداشتی دامپزشکی مستقر در کشتارگاه‌های دام است، اظهار کرد: رفع مشکلات قراردادی و حقوقی همکاران بخش خصوصی شاغل در کشتارگاه این شهرستان مورد درخواست است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، راه‌اندازی سالن کشتار شترمرغ، اصلاح وضعیت سالن آلایش دامی، بهسازی کف و دیواره‌های سالن کشتارگاه و راه‌اندازی سالن بسته‌بندی گوشت قرمز را از اهم موارد اصلاحی مورد انتظار این شبکه عنوان کرد.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Japan
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
1
سلام.خود ایشون مجری قانون است از چه کسی خواسته این مشکلات رفع بشه؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
پیگیری حقوق مسئولین فنی با نظام دامپزشکی هست که حق عضویت میگیره نه شبکه دامپزشکی
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
توی کاشان اگه همه دستگاه های مسئول و متولی کمی مثل دامپزشکی دلسوزانه به وظایف خودشون عمل میکردند خیلی از مشکلات حوزه ی گوشت و مرغ این شهرستان حل میشد.
محسن معتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
یکی بیاد جواب من را بده اگه میتونه،،،و سوال من را اگه می‌تونه دامپزشکی جواب بده،،،که نمیتونه،،،،و اون سوال اینه که/
مسئول بهداشتی و دکتر ناظری که در واحد بسته بندی مرغ مستقر هست به جهت انجام وظیفه،،و جالب اینجاست که حقوق اون دامپزشک ناظر از فیله همان واحد بسته بنده پرداخت میشه چه امنیت کاری و مالی داره که بخواهد امنیت سلامت من را تضمین کنه،،،،،
نظر شما
ادامه