کد خبر: ۵۹۱۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان مدیر کل دامپزشکی استان با دو تن از همکاران بازنشسته، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، با همراهی «حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی و جمعی از همکاران این اداره کل به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور در منازل «آقای رضاقلی بخت» و «سرکار خانم دادایی» از همکاران بازنشسته به نمایندگی از جمع بازنشستگان اداره کل دامپزشکی استان، ساعاتی را در فضایی صمیمانه با آنها به گفتگو نشستند.

«دکتر سلطانی» در این دیدارهای جداگانه، با بیان اینکه در روایات سالمندی جلوه ای از نور الهی تعبیر شده است، گفت: بازنشستگی و سالمندی، موهبتی الهی است. این بزرگواران اگر چه خسته راهند، اما تجربه و اندیشه هایشان، گنجینه ای بزرگ است.

وی در جمع خانواده بازنشستگان عزتمندی، سپیدمویان و بازنشستگان را از آن جهت دانست که این افراد رسالت انسانی خود را در طول سال های خدمت به درستی و شایستگی انجام داده اند و هم اکنون با انبوهی از تجربه گرانسنگ در کنار دیگر افراد جامعه به زندگی ادامه می دهند.

«رضاقلی بخت» از همکاران بازنشسته خدمات درمانی کشوری از افتخار همکاری با مجموعه دامپزشکی استان، سخن به میان آورد و با بیان خاطراتی در این رابطه، اظهار داشت: در طی 30 سال خدمت در اکثر مناطق استان چهارمحال بختیاری رضای خداوند را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با دل و جان در عرصه بهداشت و سلامت دام وماه ها دور از خانه و در مناطق صعب العبور خدمت رسانی و انجام وظیفه می نمودیم و در طی سالهای خدمت دو بار درگیر بیماری تب مالت گردیدم واکنون بعلت بیماری ریوی ناشی از سختی های متحمل شده در آن زمان تحت مراقبت می باشم.

«حاج آقا حسینی» در دیدار با بازنشستگان مجموعه دامپزشکی گفتند : ارتباط مستمر با بازنشستگان و بهره گیری از دانش و تجربه آنها، راهگشای مسیر درست خدمت و دستیابی به موفقیت های سازمانی و زندگی شخصی خواهد بود. برهمین اساس باید وجود آنها را در کنار خود پاس بداریم تا دعای خیرشان بدرقه راه و طی طریق به سوی قله های موفقیت باشد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از طرف مدیر کل از همکاران بازنشسته تقدیر بعمل آمد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
3
عیادت از بازنشستگان بیمار کار ارزشمندی بود.خداوند به همه یبماران بخصوص همکاران بیمار (بالاخص جناب دکتر نجاتی) لباس عافیت بپوشاند.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
1
متاسفانه بعد از چندین ماه هنوز استان فاقد معاون توسعه است ....................
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
دیگه اعتباری برای توسعه نمونده که نیاز به معاون توسعه باشه
نظر شما
ادامه