کد خبر: ۵۹۱۹۱

مرزی بودن شهرستان نهبندان هم فرصت و هم تهدید برای صنعت دامپروری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، «سردار غلامعلی تناکی» فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی در بازدید از مناطق مرزی شهرستان نهبندان با همکاران پست دامپزشکی بندان که در حین خدمت رسانی به مناطق مرزی بودند، دیدار و گفتگو نمود.

«علی افتاده» مسئول پست دامپزشکی بندان در این دیدار گزارشی از اقدامات دامپزشکی در خصوص همکاری با بسیج در راستای اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم ارائه نمود و اظهار داشت: وظایف و مسئولیت های دامپزشکی در دو حوزه حفظ و حراست از ذخایر دامی کشور و نظارت بر فرآورده های های خام دامی می باشد و مرزی بودن شهرستان نهبندان هم فرصت و هم تهدید برای صنعت دامپروری است.

«سردار غلامعلی تناکی» فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئولیت اصلی ما در قرارگاه عملیاتی شهید ناصری امنیت پایدار در منطقه به ویژه در مرز و چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی است، بیان نمود: در راستای انجام برنامه‌های عمرانی، خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی استان اقدامات زیادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کشور افغانستان کشوری بحران زده است و می تواند کانون بیماری های دامی در منطقه باشد، افزود: دامپزشکی در شهرستان های مرزی رسالت خطیری بر عهده دارد.

 

 

نظر شما
ادامه