کد خبر: ۵۹۲۲۲

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: در راستای کیفی سازی گوشت مرغ واحدهای مرغداری در استان اصفهان رتبه بندی می شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حسین ایراندوست» با اشاره به رتبه بندی کیفی گوشت مرغ در کشتارگاه‌های استان اصفهان از سال گذشته اظهار داشت: گوشت مرغ کیفی در استان اصفهان با علامت‌های A، A+،B رتبه بندی شده است و لازم است که این سطح کیفی در واحدهای مرغداری هم لحاظ شود.

وی افزود: با توسعه تولید گوشت مرغ کیفی، این محصول در تمام فرایند تولیدی تا مصرف از نظر رتبه بندی بررسی خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۹ کشتارگاه طیور در استان اصفهان رتبه بندی شدند، گفت: امسال در نظر داریم تا واحدهای مرغداری هم رتبه بندی شوند.

ایراندوست با اشاره به اینکه استان اصفهان در طرح کیفی سازی مرغداری‌ها به عنوان پایلوت در کشور انتخاب شده است، گفت: چنانچه فرایند کیفی سازی مرغداری‌ها با سه درجه رتبه بندی موفق شود، این مهم به صورت ابلاغیه کشوری در اختیار استان‌های دیگر قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طرح رتبه بندی مرغداری‌ها ابتدا در مرغداری‌های تخم گذار اجرایی شد و اکنون قرار است در مرغداری‌های گوشتی هم اجرایی شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با تاکید بر اینکه ارتقا کیفی سازی گوشت مرغ در دو مکان مرغداری و کشتارگاه انجام می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته تمرکز بر واحدهای کشتارگاه بود و با اطمینان خاطر کسب شده این پروسه را بر واحدهای مرغداری اجرایی خواهیم کرد.

 

نظر شما
ادامه