کد خبر: ۵۹۲۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، از زحمات «دکتر امیرحسین شفیعان» تجلیل و «دکتر سیدمحمدمهدی نظام طاهری» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل امروز سه‌شنبه  28 مرداد ماه با سفر به شهرستان آران و بیدگل، با دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار دیدار و طی نشستی در موضوعات مختلف حیطه دامپزشکی به گفتگو پرداخت.

دکتر موحدی در نشست کارگروه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با اشاره به جایگاه استان اصفهان در حوزه دام و طیور کشور، اظهار داشت: این استان با تولید سالانه یک میلیون و ۳۷۰ هزار تن، رتبه نخست تولید شیر خام را در کشور دارد و که این رقم با تولیدات ۱۵ استان دیگر برابری می‌کند.

وی به کیفیت بالای تولیدات دامی این استان اشاره کرد و افزود: کشور روسیه با سخت‌گیری تمام، ۶ ماه کارشناسان خود را به منطقه فرستاد تا درباره خرید محصولات ما تحقیق کنند و در نهایت سال گذشته توانستیم ۱۳ هزار تن خامه به آن کشور صادر کنیم.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان جایگاه ویژه شهرستان آران و بیدگل در تولید محصولات دامی را یادآور شد و تصریح کرد: این شهرستان یکی از بهترین عملکردها را در حوزه دامپروری استان داشته که شایسته تقدیر است.

در پایان این نشست با اعطای حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر سید محمد مهدی نظام طاهری به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل منصوب و از خدمات و زحمات صادقانه دکتر امیر حسین شفیعان در طول دوران 32 ماهه مسئولیت در این شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

سوابق سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل:

کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل (طرح نیروی انسانی)

مسئول درمانگاه دامپزشکی آرین شهرستان آران و بیدگل

کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز

کارشناس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
2
خداراشکر بلاخره یه نفر با شخصیت و توانا و دانا به عنوان مسئول انتخاب شد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
3
تبریک خدمت دوست عزیز. جناب آقای دکتر نظام طاهری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
1
دکتر نظام طاهری انسانی شریف و با اخلاق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
1
تبریک خدمت دکتر.
نظر شما
ادامه