کد خبر: ۵۹۲۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
دکتر حسن پور در زمان تصدی دکتر لنکرانی در وزارت بهداشت با وی ارتباط نزدیکی داشت و حتی وزیر بهداشت را به مراسم جشن عروسی خود دعوت و این دعوت را از اخبار صدا و سیما پخش کرد. وی اردیبهشت ماه 88 ، دکتر نوروزی رئیس سابق سازمان دامپزشکی و دکتر لنکرانی را کنار هم جلوی دوربین قرار داد و از وزیر بهداشت درباره الحاق سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت پرسید که با لبخند وزیر بهداشت همراه بود...

حکیم مهر -  پس از چندین سال که سکان روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی عمدتاً به غیردامپزشکان سپرده می‎شد، سرانجام یک دامپزشک اهل رسانه و اشنا به حوزه خبر مدیریت روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی را پذیرفت.

دکتر مهدی حسن پور، دامپزشک ، فارغ التحصیل دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و خبرنگار واحد مرکزی خبر با حکم رئیس سازمان نظام دامپزشکی بعنوان مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب شد.

این حکم در شرایطی از سوی رئیس سازمان نظام دامپزشکی صادر شده که هنوز بطور رسمی رئیس این سازمان در دوره جدید معرفی نشده است!

متن حکم انتصاب دکتر حسن پور بدین شرح است :

" بسمه تعالی
جناب آقای دکتر مهدی حسن پور حسکوئی
سلام علیکم؛
باتوجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی؛ به موجب این حکم به سمت مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.
بهره مندی از نیروهای متعهد و شایسته، برنامه ریزی مناسب، اتخاذ سیاست‌های اطلاع رسانی مداوم، بهره‌گیری از تمام ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی و تعامل دائمی، مثبت و سازنده با اصحاب رسانه به منظور حفظ و ارتقاء جایگاه رفیع حرفه دامپزشکی در کشور و همچنین برنامه ریزی مدون در راستای تکریم استادان فرهیخته، پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار علمی دامپزشکی که الحق جزء ذخایر ارزشمند میهن عزیزمان می‌باشند، مورد انتظار است .
امیداست با استعانت ازدرگاه خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وسیاست های اجرایی دولت عدالت محور ، درپیگیری و انجام امور محوله موفق و موید باشید.
دکترسیدمحمد آقامیری / رئیس سازمان "

 

گفتنی است دکتر حسن پور در زمان تصدی دکتر لنکرانی در وزارت بهداشت با وی ارتباط نزدیکی داشت و حتی وزیر بهداشت را به مراسم جشن عروسی خود دعوت و این دعوت را از اخبار صدا و سیما پخش کرد.

وی اردیبهشت ماه 88 ، دکتر نوروزی رئیس سابق سازمان دامپزشکی و دکتر لنکرانی را کنار هم جلوی دوربین قرار داد و از وزیر بهداشت درباره الحاق سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت پرسید که با لبخند وزیر بهداشت همراه بود. (اینجا)

 

حکیم مهر به نوبه خود ضمن تقدیر از اقدام دیرهنگام اما مفید سازمان نظام دامپزشکی در جذب یک دامپزشک اهل رسانه و تبریک به همکار ارجمندمان و آرزوی توفیق برای وی، امیدوار است حضور دکتر حسن‎پور همزمان با سال جهانی دامپزشکی در این سازمان نقش مؤثری در معرفی هر چه بهتر حرفه دامپزشکی به جامعه و تعمیق ارتباط اعضاء با سازمان نظام دامپزشکی ایفا نماید.

 

 

 

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاید یک دوست
|
-
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
0
رفاقت دکتر لطفی با دکتر حسن پور باعث تعریف از این اقدام شده است یا دفاع عالمانه است؟؟؟؟
یک همکار
|
-
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
0

یک ضرب المثل معروف وجود دارد که کافر همه را به کیش خود پندارد

آیا این طرز برخورد درست است؟

به جای پرداختن به اصل موضوع به حاشیه پرداخته می شود!
دامپزشک قدیمی
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
0
با سلام و احترام به بیننده محترم با عنوان دامپزشک قدیمی : متاسفانه نظر (کامنت) شما علیرغم زحمتی که در بازدید و صرف وقت برای تایپ متقبل شدید ضمن آنکه با ادبیاتی دور از شأن جامعه محترم دامپزشکی بیان شده ، حاوی نکات توهین‎آمیز و افترا و مطالب کذب نسبت داده شده به مدیرمسئول حکیم مهر است که قابل انتشار نمی‎باشد. لطفاً درباره موضوع خبر منتشر شده اظهار نظر فرمایید. - با تشکر / حکیم مهر

با این خبر جنابعالی 2 نتیجه می شود گرفت:
................................... جهت اطلاع جنابعالی که در سکوت قانون نظارت بر مطبوعات به اطلاع رسانی و تحلیل های شخصی می پردازید:
تا معرفی رئیس جدید مسئولیت ها کماکان به قوت خود باقی است
بنابراین جهل جنابعالی خیلی مهم نیست ، بالاخره یک روز می فهمی!! ...........!!!!
اگر مردی این کامنت بدون سانسور بگذار!
دلسوز صنف مظلوم دامپزشکی
دامپزشک قدیمی
|
-
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
0
0
با سلام و احترام / جای تأسف است که چنین کامنت هایی در حکیم مهر درج می‎شود. لطفاً درباره موضوع خبر منتشره اظهار نظر فرمایید. ضمناً در صورت تمایل با شماره تماس که ذیل صفحه و یا در بخش اطلاعات تماس آمده تماس حاصل فرمایید و مسائل شخصی خود را مطرح نمایید. ضمناً از ابتدای فعالیت حکیم مهر تاکنون کلیه کامنت هایی که حاوی توهین نبوده اند بطور کامل منتشر شده و حتی تعداد قابل توجهی که هم اینک ذیل مطالب مختلف موجود است در مخالفت صریح با اخبار منتشره و یا حتی مدیرمسئول حکیم مهر بوده و انتشار آن مانعی هم ندارد لیکن توهین با نقد و مخالفت کاملاً متفاوت می باشد. نام شما هم دقیقاً همانی است که در متن نوشته بودید که در متن و قسمت نام دو نام متفاوت درج کرده بودید و هر دو منتشر شده است. متاسفانه به دلیل ادبیات دور از شأن جامعه محترم دامپزشکی در کامنت شما در صورت تکرار درج چنین کامنت هایی مجبور به عدم انتشار خواهیم بود - حکیم مهر

می دونستم .......... که کامنت را کامل بگذاری! بنده هیچ توهین نکردم فقط خواستم بدونی که بالاخره همه یک روزی می فهمند که کامنت ها را به نفع خودت می گذاری و به اصطلاح تشویش یا مظلوم نمائی در افکار عمومی می کنی؟! اگر کامنت مرا کامل گذاشتی خودم را معرفی می کنم تا دیگران قضاوت کنند که حرف من راست است یا اخبار سراسر یکطرفه شما!!!!!!
دلسوز صنف مظلوم دامپزشکی نه دامپزشک قدیمی حتی نام مستعار مرا هم عوض کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ن.
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
0
0
به صراحت عرض میکنم اینگونه برخوردها روز به روز فضای انتقاد و ایرادگیری منطقی را بین مغرضین مساعد میکند.
یکی از خوانندگان
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
0

موضوع این خبر خیلی ساده است:

به نظر حکیم مهر یک فرد آشنا به امور رسانه مسئولیتی مرتبط با تجربه خود را به عهده گرفته است.

حال ممکن است این فرد آشنا، دوست یا همکلاس مسنول حکیم مهر بوده باشد.

در یک قشر فرهیخته انتظار می رود که به دور از احساسات و هیجان زدگی، به اصل خبر پرداخته شود و گرنه اگر از هر مجالی برای خالی کردن عقده های شخصی خود و تسویه حساب استفاده شود دور از رشد فکری است.

آنهم بدون شجاعت اخلاقی که خود را معرفی نکنی و انتظار داشتی باشی که هر چه نفرت و انرژی منفی که در وجودت انباشته شده است را این نشریه یا هر نشریه دیگر منتشر نماید و این رسانه ها موظف باشند که به افراد بیمار باج بپردازند تا از آنها راضی شوند.


دامپزشک نیستم ولی دامپزشکارو دوست دارم
|
-
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
باسلام . خدا به این دکتر حسن پور تون رحم کنه بزارید لااقل جوهر حکم ریاستش خشک بشه بعدا یواش یواش نابودش کنید اگر این بابا نتونه برای دامپزشکا کاری کنه دیگه معلومه که مشکل از جای دیگست که اگر 100 تا دکتر حسن پور دیگه هم بیان ............ یک ضرب المثل میگه از شماست که بر شماست .
بهار
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
با سلام. معلوم نیست از این خبر خوشحالید یا ناراحت!!!!!!! چون هم از دکتر حسن پور تعریف دارید هم یه جورایی فرمودید ایشون با وزیر.....
....
|
-
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
با سلام و احترام / بیننده محترم / ضمن تشکر از بازدید واظهار لطف حضرتعالی - ایمیلی که اعلام فرموده بودید ظاهراً اشتباه است و امکان ارسال پاسخ به ایمیل شما نبود. اما به هر حال چون مایل نبودید کامنت شما به طور کامل درج نشده است. با تشکر / محمد لطفی زاده - مدیر مسئول حکیم مهر

جناب آقای دکتر لطفی زاده من .... هستم اگه خاطرتون باشه .......................با تشکر که این فرصتو دادید.
نظر شما
ادامه