کد خبر: ۵۹۲۵۱
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
رئیس نظام دامپزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر کامیار محمدزاده» در دیدار با «محمد رشیدی» عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به موضوع ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و همچنین عدم ابلاغ به‌موقع تعرفه‌های بخش خصوصی پرداخت ..
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: انتشار گفت‌وگوی حکیم مهر با «محمد رشیدی» یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و دیدگاه‌های مثبت او نسبت به حل مشکلات دامپزشکی، ریاست نظام دامپزشکی استان کرمانشاه را ترغیب کرد تا جلسه مشترکی با وی برگزار کند.

 «دکتر کامیار محمدزاده» در گفت‌وگو با حکیم مهر به بیان جزئیات این جلسه می‌پردازد و می‌گوید: «نظر ایشان این بود که حتما باید روی قطع ارتباط مالی کار کنیم تا مسئولین فنی بهتر بتوانند ضوابط بهداشتی را اجرایی کنند. خوشبختانه اطلاعات دکتر رشیدی در این حوزه و بحث ماده ۱۹ کامل بود.»

وی ادامه می‌دهد: «آیین‌نامه نظارت بهداشتی و ماده ۱۹ به هر شکلی که بخواهد ارتباط مالی را قطع کند، اگر منبع تامین دیگری برای آن پیدا نشود، تا زمانی که سازمان دامپزشکی اراده‌ای بر انجام آن نداشته باشد، همچنان بعد از ۱۰ سال همین وضعیت ادامه پیدا می‌کند. آیین‌نامه نظارت بهداشتی قابل حذف شدن نیست اما از آنجا که زیرساخت و اراده‌ای در سازمان دامپزشکی بر انجام آن وجود ندارد، شاید این گره ازسوی مجلس باز شود تا این بهانه همیشگی که پرداخت‌ها و حقوق‌ها زیاد است، با تامین بخشی یا تمام آن از منابع مالی دیگر، حل شود.»

حکیم مهر: آقای دکتر، علت تشکیل این جلسه چه بود؟

جلسه پیرو مصاحبه‌ای بود که پایگاه خبری حکیم مهر با دکتر رشیدی درخصوص بحث ماده ۱۹ انجام داده بودند. با توجه به اینکه ایشان در آن مصاحبه به یکی از مباحث خیلی مهم در دامپزشکی اشاره کردند و به نوعی نشان دادند که علاقه‌مند به این حوزه هستند و از طرفی در کمیسیون کشاورزی مجلس هم حضور دارند، لذا قرار این جلسه را گذاشتیم. البته هدف جلسه بیشتر از باب آشنایی، کلیات قضیه و وظایف سازمان نظام بود. نکته قابل توجه این بود که تعدادی از مراجعه‌کنندگان مردمی ایشان، مطالبی را در خصوص مباحث ماده ۱۹ خدمت ایشان مطرح کرده بودند و به نظر می‌رسید که یک حضور ذهن در خصوص ماده ۵ و پروانه‌های بهداشتی هم داشتند.

حکیم مهر: مهمترین مواردی که در جلسه ذکر شد، چه بود؟

صحبت‌ها و کلیات جلسه در خصوص وظایف نظام و بحث ماده ۵ بود. تقاضای ایشان بود که با توجه به اینکه در استان بحث کشاورزی و دامپروری به‌عنوان سند توسعه مطرح می‌شود، یکی از مواردی که می‌تواند به مردم کمک کند این است که سازمان نظام با دید بازتر به قضیه نگاه کند. ما هم وظایف و شرایط را گفتیم و تعداد پرونده‌ها را برشمردیم. ایشان هم قبول کردند که با توجه به مباحث مطرح شده، مثلا در ۷ هزار پرونده صادر شده، تعدادی از پرونده‌ها با ضوابط همخوانی ندارد.

در ادامه توضیحاتی در خصوص ماده ۵ به ایشان دادیم و گفتیم که بالاخره ماده ۵ چارچوبی دارد و ما براساس آن چارچوب با مردم و متقاضی و بهره‌بردار همکاری کردیم. به هر حال جاهایی هم خارج از توان ضوابط بهداشتی است. همچنین بحث ماده ۱۹ را مطرح کردیم که خود ایشان هم علاقه‌مند به این موضوع بودند و قبلا نیز آن را پیگیری کرده بودند. نظر ایشان این بود که حتما باید روی قطع ارتباط مالی کار کنیم تا مسئولین فنی بهتر بتوانند ضوابط بهداشتی را اجرایی کنند. اطلاعات دکتر رشیدی در این حوزه و بحث ماده ۱۹ کامل بود.

یکی دیگر از مواردی که در جلسه عنوان شد، بحث تعرفه بود. ساختار غلط ابلاغ تعرفه‌ها، عدم تناسب آن با وضعیت جامعه، تورم و شاغلین بخش خصوصی عنوان شد. ایشان هم در تمام مواردی که صحبت آن رفت، خواستار انجام مکاتبه شدند و قول یک جلسه در آینده نزدیک و ظرف چند هفته آینده را دادند که این بار در دفتر نظام دامپزشکی میزبان ایشان باشیم و ایشان از نزدیک شاهد روند کار در نظام مشکلات و مباحث آن باشند.

حکیم مهر: آقای دکتر، به نظر می‌رسد که گرهی ماده ۱۹ از کانال مجلس قابل حل است. کمااینکه مصاحبه‌های ما با اکثر نمایندگان حکایت از این داشت که اگر این طرح به صحن مجلس برود، شاید بتوان یک منبع جداگانه پرداخت برای مسئولین فنی بهداشتی در نظر گرفت یا حتی آنها را استخدام دولت کرد. چقدر نظر ایشان در این خصوص مثبت بود؟

مباحث در این جلسه به صورت خیلی کلی مطرح شد و تا زمانی که به صورت ریز با آنها صحبت نکنیم، نتیجه قطعی نمی‌توانیم بگیریم. با توجه به اینکه ایشان مهندس کشاورزی هستند و رشته تحصیلی‌شان مرتبط با بحث کشاورزی و دامپروری است، اطلاعات خوبی از حوزه داشتند. واقعیت قضیه این است که به‌عنوان کسی که سال‌ها درگیر آیین‌نامه نظارت بهداشتی بودم، همواره ماده ۱۹ را به‌عنوان اصل و روح آیین‌نامه مطرح و تقریبا تمام بحث آیین‌نامه نظارت بهداشتی را در ماده ۱۹ خلاصه کردم. واقعیت این است که آیین‌نامه نظارت بهداشتی و ماده ۱۹ به هر شکلی که بخواهد ارتباط مالی را قطع کند، اگر منبع تامین دیگری برای آن پیدا نشود، تا زمانی که سازمان دامپزشکی اراده‌ای بر انجام آن نداشته باشد، همچنان بعد از ۱۰ سال همین وضعیت ادامه پیدا می‌کند.

از نظر بنده آیین‌نامه نظارت بهداشتی قابل حذف شدن نیست اما از آنجا که زیرساخت و اراده‌ای در سازمان دامپزشکی بر انجام آن وجود ندارد، شاید این گره از سوی مجلس باز شود تا این بهانه همیشگی که پرداخت‌ها و حقوق ها زیاد است، با تامین بخشی یا تمام آن از منابع مالی دیگر، حل شود. چون بالاخره متاسفانه بافت جامعه ما به صورتی است که ناظری را برای مجموعه انتخاب می‌کنیم که ضوابط یک سازمان دیگر را اجرا می‌کند و در قبال آن، تفسیر کارفرما این است که پولی را می‌دهیم و فردی را استخدام می‌کنیم و جایی هم بالاخره باید چشم‌پوشی انجام دهد. متاسفانه علت این گره کوری که روز به روز هم کورتر شده، همین است.

شاید مجلس شورای اسلامی و دکتر رشیدی که نظر ایشان در این قضیه مثبت بود، بتوانند در این زمینه کاری کنند. کمااینکه ما همه ابعاد را برای ایشان باز کردیم و هدف ما صرفاً توضیح فرایند قطع ارتباط مالی نبود، بلکه مسئول فنی بهداشتی را به‌عنوان ناظر ارگان حاکمیتی برشمردیم و گفتیم اگر بتواند ضوابط را اجرا کند، اولین منفعت آن به جامعه انسانی برمی‌گردد؛ یعنی تضمین کننده سلامت تولیدات دامی و بخش دامی و انسانی ماست.

با توجه به اینکه نمایندگان در این دوره روی بحث ماده ۱۹ حساسیت دارند و تلاش می‌کنند که این موضوع حل شود، می‌توانیم از طریق مجلس شورای اسلامی منابع مالی دیگری را پیش‌بینی کنیم که هم مقاومت کارفرما از بین برود و هم بزرگترین مشکلی که سازمان دامپزشکی با آن مواجه است و در بدنه خود علاقه‌ای به برخورد با کارفرما ندارد، حل ‌شود. چون الان بزرگترین معضل، بحث پرداخت‌ها و اجرای ضوابط بهداشتی است و اگر قرار باشد منابع مالی دیگری تعریف شود، قطعاً کمک‌کننده است.

حکیم مهر: یکی دیگر از مسائلی که از میان مصاحبه‌های حکیم مهر با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس نتیجه‌گیری شد، امکان خروج شرط امضای وزیر برای ابلاغ تعرفه‌های دامپزشکی بود. در این جلسه در این خصوص به نتیجه‌ای رسیدید؟

در مورد تعرفه‌ها ما قوانین را تشریح و توضیح دادیم که طبق قانون مجلس شورای اسلامی تا ۳۱ خرداد این فرصت وجود دارد. این مورد را اعلام کردیم اما به صورت ریز با ایشان صحبتی نکردیم. تاکید ایشان این بود که تعرفه‌ها باید به موقع و متناسب ابلاغ شود. معضلی که ما با آن مواجه هستیم، تاخیر در تعرفه‌هاست. متاسفانه، علاوه‌بر اینکه با تاخیر ابلاغ می‌شود، هیچ تناسبی هم با شرایط فعلی ندارند. در حال حاضر در برخی نقاط کشور، بین بهره‌بردار و همکاران دامپزشک توافقاتی هست و تعرفه‌هایی که الان با رضایت اخذ و پرداخت می‌شود، خیلی بالاتر از تعرفه‌های ابلاغی است. در خیلی جاها همکاران با بهره‌برداران به یک تفاهم سالیانه رسیده‌اند که یک مبلغ به تعرفه‌ها افزوده ‌شود.

اما پیگیری بحث تعرفه‌ها ۲ حالت دارد؛ اول اینکه شأن دامپزشکی با این تعرفه‌ها زیر سوال می‌رود و دوم اینکه در آنجا که تعرفه مربوط به پیشگیری است، خیلی تحت فشار قرار می‌گیریم. دقیقا مشکل ما در آنجاست که سازمان دامپزشکی بر اساس تعرفه‌های پایین، هر سال می‌خواهد بحث طرح‌های ملی و خرید خدمت را واگذار کند و ما به این مشکل برمی‌خوریم. قطعا در جلساتی که با ایشان داریم تمام تلاش ما این است که این اختیار از وزیر جهاد کشاورزی به سازمان نظام واگذار شود، یا حداقل انجمن‌ها دخیل دانسته شوند. متاسفانه این روند ابلاغ تعرفه‌ها بسیار مشکل دارد و شدیداً روی ارائه خدمات همکاران و بحث بهداشت عمومی و سلامت جمعیت دامی تاثیر می‌گذارد. نظر ایشان هم مثبت بود که تعرفه‌ها باید به موقع و متناسب اعلام شود. قرار شد هفته آینده مکاتبه‌ای را با ایشان انجام دهیم تا پیگیر این موضوع باشند.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 
 
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
2
5
آیا ریاست محترم نظام و شورای نظام در این چندین سال تلاشی برای ماده ۱۹ کرده اند؟
......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
مسولیت انجام‌ با اداره کل و سازمان دامپزشکیه نه نظام
ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اصل صحبت ماده 19 است
نه نظام به درد اعضا میخوره نه سازمان برای بهبود برنامه ای داره.
این وسط بهداشت و عده ای جوان قربانی میشوند.
بحثهای دیگه حاشیه ست... فلانی بیاد یا نیاد فرقی نداره، ......................
افراسیاب کی سیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
5
سلام جناب محمدزاده.

بنده چندتا سوال دارم. شما عضو شورای مرکزی هستید پس لطفا پاسخگو باشید.
1.ایا امکان تودیع کردن عضویت در نظام هست؟ یعنی اگر بنده ده سال آینده قادر به کارکردن دامپزشکی نباشم چرا به مدت 10 سال باید هزینه عضویت در نظام پرداخت کنم.

2. مقامات مسول نظام گویا مثلا مثل نماینده مجلس (یا سایر اصناف) نیستند و داشتن پست برایشان میتواند مادام العمر باشد و به نحوی نیست که اگر یک دوره ریس نظام استان بوده اند دوره دیگر نباشند و یا در شورای استانی بعد از دو دوره عضویت دوره بعدی حق عضویت نداشته باشند.

3.تخصص جراحی میخونم. چرا من که نه دانشگاه به من مثل بزرگوارانی که این قانون منع اشتغال کار دانشجویان تخصص را نوشته اند (در زمان دانشجوی دانشگاه بورس بوده اند و حقوق دریافت میکردند) در حال حاضر هیچ حق کار کردن و داشتن کار تمام وقت ندارم. در حالی که هم ردیف بنده اگر تابلوهای مطب پزشکان را ببینید اصلا با نوشتن دارای بورد جراحی مطب دارند.

4. چرا به صورت ناجوانمردانه ای امتیاز تخصص برای داشتن درمانگاه از 4 سال سابقه کار کمتر هست. ایا به نظر شما تخصص این قدر بی ارزش هست؟

5.چرا دامپزشکان همه بیمه حرفه ای نمی شوند و بیمه پایه کارگری میشوند؟؟؟

6. من مایلم در نظام مشغول کار شوم گویا حقوق مناسبی پرداخت می کنید. چرا تا به حال اگهی استخدام از نظام ندیدم.استخدام کارکنان نظام در توان چه کسی هست. ایا ریس نظام هر استانی این مسولیت را دارد؟

7. زمانی که بنده دانشجوی تخصص هستم و حق عضویت را هم پرداخت کردام. حال که نظام امکان تودیع شدن ندارد. چرا سابقه عضویت در نظام امتیازی برای مجوز گرفتن ندارد؟؟؟؟

8.هسته مرکزی نظام به نظر شما تا کی تمایل به بودن دارد؟

ولیستی که تاشب میتوانم نوشتن را ادامه بدهم. آیا این موارد نیز ماده 19 هستند که اجرا نمی شوند یا ....... نظام هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
سلام.
بنده هم دوست دارم کارمند نظام بشم. حقوق دریافتیشون ۷میلیونه.
اکثرا هم کاردان و لیسانس هستن و مدام زیر آب دکتر هارو میزنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
دکتر عزیز. که میخایی کارمند بشی شما دکتری گرفتی که کارمند بشی یا چیزی بلد نیستی یا طمع داری هنوز نیامده 7 میلیون میخایی بعدا هم میگی دکترم 10 تومن میخام. خودت هم که نگاه خاصی به کاردان یا لیسانس داری قربانت.
شما باید رئیس بشی چون دکتری اگر میتونی تو انتخابات شرکت کن ریس شو ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
شورای مرکزی هنوز شروع بکار نکرده است در کش و قوس انتخاب رئیس است.
کامیار محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
2
2
سلام دکتر عزیز
در مورد سوال اول نه این امکان وجود ندارد خیلی از صنوف مشابه هم همینطور هستند مثلا نظام پزشکی و ... بدین صورت هست حق عضویت شما بابت همون شماره نظامی است که در ابتدای تقاضا و ورود به سازمان برای شما تخصیص داده میشود
در مورد سوال دوم هم دکتر جان نمایندگان مجلس هم میتوانند بارها بصورت متوالی و یا متناوب به نمایندگی مردم انتخاب شوند در سازمان نظام هم مانند خیلی از نظامات صنفی محدودیتی تا امروز وجود نداشته است و شروط کلی مانند حضور فعال در صنف شرط حضور در انتخابات می باشد و انتخاب هم بر اساس حق رای اعضای فعال رخ میدهد و تصمیم شرکت کنندگان در انتخابات حضور یا عدم حضور افراد در شوراها را تعیین می کنند
در مورد سوال سوم دستورالعمل اجرایی متعلق به سازمان دامپزشکی میباشد و نظام دامپزشکی مجری این موارد هست اجازه فعالیت و یا جلوگیری از فعالیت همکاران در آن ذکر شده است گو اینکه نظر شخصی من محروم کردن جامعه بهره برداران از تجربیات و علم همکاران متخصص دور از انصاف است با اینحال این پیشنهاد را میتوان در بازنگری های بعدی لحاظ نمود
در مورد سوال چهارم نیز جدول امتیاز بندی توسط سازمان دامپزشکی تعیین می گردد اما پیشنهاد می کنم نه شما بلکه همه دوستان نظرات خود را جهت استفاده در بازنگریهای سالیانه از طریق سازمان نظام به سازمان دامپزشکی ارسال نمایند
در مورد سوال پنجم دکتر جان شما میتوانید با تقاضا از بیمه مورد نظر خودتان با پرداخت حق بیمه ای مناسب از حقوق مناسب تری دراینده بهرمند شوید
در مورد سوال بعدی دکتر عزیز در استانها تنها یک نفر بعنوان کارمند سازمان میباشد و استخدام دیگری وجود ندارد افراد شاغل در دفاتر استانی با قراردادهای مشابه مانند مشاوره و ... یا از کارشناسان حوزه های دیگر می باشند که بعنوان کمک در امور جاری شوراها همکاری می کنند پس عملا شوراها استخدامی ندارند تنها عضو رسمی کارمندان دفاتر هستند
در مورد بعدی باز هم سابقه کاری توسط سازمان دامپزشکی تعریف گردیده که داشتن پروانه تمام وقت در بخش خصوصی و یا فعالیت در رسمی در بخش دولتی را بعنوان سابقه کار منظور دانسته اند
در مورد شورای مرکزی دکتر عزیز ۸ نفر از اعضای شورای مرکزی منتصبین وزرا و یا ارگانهای دولتی هستند که معمولا تا زمانیکه وزرا یا سازمانهای ذی ربط تمایل تغییر نداشته باشند تغییری دیده نمی شود و گاهی گزینه های انتخاب در ان سازمانها کم می باشد لذا تغییر این افراد در دوره های مختلف بعهده ارگان مورد نظر است
در خصوص ۹ فرد منتخب توسط نمایندگان استانها در مجمع عمومی انتخاب میشوند و امکان تغییر می باشد چون در یک فرایند انتخاباتی رخ میدهد در این دوره ۵ نفر از افراد ورودی به شورای مرکزی چهره های جدید بودند البته ترکیب شورا و تعداد کم نمایندگان منتخب یکی از مشکلات شورای مرکزی می باشد شاید روزی افزایش منتخبین حضور افراد بیشتری را از خانواده بزرگ دامپزشکی باعث شود
امیدوارم توانسته باشم موارد مطرحه شما را پاسخ داده باشم علی الیحال اگر خواستید موارد مورد نظرتان را پیگیری کنید خوشحال میشم کمکی کنم
پاسخ ها
افراسیاب کی سیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
متشکرم از پاسخ دهی. در خیلی از اصناف محدودیتی برای شرکت کردن مجدد در هسته مرکزی هست. خصوصا اتحادیه ها و انجمن ها. مورد مجلس را اشتباهی عرض کرده بودم. اما جهت جلوگیرب از رانت بازی واقعا نیاز هست که در نحوه ورد اعضای هسته مرکزی نظام تجدید نظری رخ بدهد و پون نظام یک نهاد خصوصی هست اکثریت با بخش خصوصی باشد ما واقعا از اینکه کسی از بخش دولتی و ناآشنا به دامپزشکان ریاست را به عهده بگیرند و تصمیمات اساسی را خوشنود نیستیم.

امیدوارم در راستای بیمه در خور نظام تلاش داشته و نظارتی.
در خصوص کمی ارزش به مدرک تخصص باز امیدوار می مانم که آیین نامه ها بازبینی شوند.
متشکرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
استان ها که ۲ و یا بیشتر کارمند دارن.
بعدشم اینارو شما روسای نظام ها اوردید سر کار. بر اساس هیچ آزمونی...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
سلام .علت اصلی اینکه قانون است ولی برای اجرا کننده سودی ندارد.اهمیت بهداشت غذایی و عمومی جامعه دیگر کم اهمیت شده است.
حججی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
آقاخداقوت درود برشرفت حکیم مهر خسته نباشی دلاور
ناشناس
|
Japan
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
آقای دکتر محمدزاده لطفا هماهنگی نمایید فردی اصلح رئیس نظام کشور شود در بین اعضای شورای مرکزی افرادی هستند که با سو سابقه ولی دسترسی به ابزارهای تبلیغاتی و لابی قوی فشار بر اعضا سعی در دست اندازی به ریاست نظام برای مقاصد خاص دارند. اگر چنین افرادی رئیس نظام شوند آنگاه باید فاتحه نظام را خواند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
2
خواهشا این ماده ی ۱۹ رو به یک جایی برسونید واقعا دیگه توان یاوه گوییهای کارفرمایان متخلف رو نداریم.ضمنا فساد در ادارت کل داره بیداد می کنه
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام
دو نکته قابل گفتن است.
اول اینکه خود نظام چقدر برای اجرای ماده ۱۹ وقت گذاشته و کار کرده، به قول اون همکار حق عضویت سالیانه برای چیه؟ صرفا برای یک شماره؟؟؟؟؟
دوم وظیفه اجرای ماده ۱۹ بر عهده مدیر کل استان است.
چرا از میر کل استان نمیخواهید که اجراش کنه؟
اگر همه شوراهای نظام استانی به مدیران کل فشار بیارند ماده ۱۹ اجرا خواهد شد.
بسمه الله
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
1
به استحضار ریاست محترم نظام دامپزشکی کشور و ریاست محترم سازمان میرساند که در استان .... نظام نامه ارزشیابی برای فعالیت بخش خصوصی که مورد تصویب سازمان مرکزی میباشد رعایت نمیشود بلکه بصورت سلیقه ای و بطوریکه به نفع اعضای فعلی نظام استان میباشد تفسیر میشود مخصوصا که اکثر اعضای با نفوذ نظام استان عضو انجمن داروخانه دامپزشکی بوده ........................ از دیوان محترم عدالت اداری و ارگانهای نظارتی کشوری تقاضای تحقیق و تفحص در نظام دامپزشکی استان دارم
Dvm. Dvscحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
1
برای دکتر محمد زاده عزیز که خاکی بودن و خیرخواه بودنشون برای اولین باری که باهاشون همکلام شدم واقعا من به وجد آورد آرزوی موفقیت دارم، انشاء الله که در تمامی امورات خصوصا خدمت به جامعه دامپزشکان موفق و سربلند باشن
عضو ناخواسته نظام دامپزشکی -- درخواست لغو عضویت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
1
سلام و عرض ادب
جناب آقای افراسیاب کی سیرت ، سوال خوبی پرسیدن ( ایا امکان تودیع کردن عضویت در نظام هست؟ یعنی اگر بنده ده سال آینده قادر به کارکردن دامپزشکی نباشم چرا به مدت 10 سال باید هزینه عضویت در نظام پرداخت کنم) ولی جواب آقای کامیار محمدزاده قانع کننده نبود ........ چرا ما باید هزینه عضویت در سال های که از نظام دامپزشکی استفاده نکردیم پرداخت کنیم به عنوان مثال فردی 10 سال ، خارج از کشور می باشد و برای این ده سال چرا باید این مبلغ را بپردازد در نظام مهندسی که خیلی قویتر از نظام دامپزشکی ما هست معمولا هزینه سال های که در آن فعالیت می کنند پرداخت می نمایند و برای آن امتیاز محسوب می شود و بهمین جهت این دوستان همیشه می خواهند حق عضویت را بپردازند چون امتیازشون بالا رفته و از لحاظ کاری ساپورت شده و خیلی از مزایاهای از جمله حق امضاء و ... می گیرند و سال های که نیستند و یا نمی خواهند فعالیت کنند انصراف می دهند .

من حدود ده سال پیش انصراف خود را از نظام دامپزشکی استان اعلام نمودم و در سفری که جناب آقای دکتر محمد رضا صفری ریاست محترم سازمان به استان آمده بودند نیز اعلام نمودم . ولی متاسفانه ایشان قبول نکردند و گفتند تنها امتیازی که می توانند بدهند هزینه عضویت را قسطی کنند .... لطفا دوستان و سایر همکاران محترم نیز اگر مشکل مثل من دارن همین جا کامنت جهت پیگیری موضوع بزارند . هر سال با توجه به عدم استفاده از مزایای نظام ( دریافت وام ، بیمه تکمیلی و ... ) و درخواست قبلی بابت انصراف ده ساله از فعالیت نظام دامپزشکی استان ، اینجانب را بدهکار می کنند ........ لطفا سایر دوستان اگر راهکاری مانند شکایت به مراجع قضایی ، دیوان و .... می دانند جهت جلوگیری از سوء استفاده نظام دامپزشکی از حق عضویت اینجانب و دیگر دوستان ارائه نمایند . چرا که کاملا موضع قابل پیگیری می باشد. با سپاس
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
بحث اصلی روی ماده ١٩ و عدم اجرای اونه...

نظام که توی ١٠ ساله گذشته ثابت کرده .......... ساختاری و ضعف قانونیش نمیتونه مجری این طرح بشه،
سازمان دامپزشکی هم که در این ده سال با سوء استفاده از این ضعف نظام هرجوری خیانتی که شده به مسئولین فنی بهداشتی کرده، (امیدوارم ناراحت نشن و حکیم مهر هم سانسور نکنه)
حالا توی این دوسال که طبق آخرین دستورالعمل مدیر کل موظف به پیگیری حقوق مسئولین فنی بهداشتی است چرا هیچ کاری نمیکنن؟!!
واضح است که سازمان دامپزشکی توانایی اجرای قوانین رو نداره، پس با قربانی کردن چند نفر از همکاران این نقص رو پنهان میکنه.

شاید حوصله همکارا از این ماده ١٩ سر بره ولی هیچ چیزی در سلامت و امنیت غذایی این ملت به اندازه ماده ١٩ مهم نیست، .......................

جز مجلس و مرجع قضایی راهی برای بهداشت آنچه میخوریم نیست...

لطفأ سیاسی نکنید.
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
ما متولی نداریم هرکسی اعمال نفوذ میکنه و نظر میده روی قراردادها و عملا نقش بلبرنگ کلاج را مسول فنی ها دارند!
نظر شما
ادامه