کد خبر: ۵۹۳۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

 «دکتر یحیی ابراهیمی» فوق تخصص بیماری‌های قلب و عروق و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به همراه «دکتر مصطفی زبردست» مدیرکل دامپزشکی لرستان از کشتارگاه دام شهرستان سلسله بازدید نمودند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر زبردست مدیرکل دامپزشکی لرستان، مهندس مرادی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان  جهاد کشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلسله و رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان صبح روز شنبه از محل کشتارگاه دام سلسله بازدید نمودند و از نزدیک در جریان کار این کشتارگاه قرارگرفتند.

در ادامه این بازدید، دکتر زبردست ضمن ارائه توضیحاتی از چگونگی فعالیت این کشتارگاه و مسائل و مشکلات موجود، به بیان اهمیت کشتارگاهها در سلامت مردم پرداختند و از نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی خواستار اعطای اعتبارات لازم جهت تجهیز کشتارگاه بخصوص ناوگان حمل و نقل شدند.

دکتر یحیی ابراهیمی با بیان تبریک انتصاب دکتر زبردست به مدیرکلی دامپزشکی لرستان، ایشان را فردی توانمند و مردمی دانستند و ابراز امیدواری نمودند با حضور ایشان مجموعه دامپزشکی بتواند در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم عزیز هم استانی موفق باشد.

وی همچنین اظهار نمودند: باتوجه به نقش مهم کشتارگاهها در کنترل و جلوگیری از شیوع بیماریها از هرگونه همکاری و مساعدت با دامپزشکی استان دریغ نخواهیم کرد و همواره در رفع مشکلات این مجموعه تلاش خواهیم نمود.

در پایان نیز نماینده مردم شهرستانهای سلسله و دلفان به همراه مدیرکل دامپزشکی لرستان ضمن بازدید از اداره دامپزشکی شهرستان سلسله، با رئیس وکارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
تعرفه های بخش خصوصی رو لااقل ببرین بالا
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
به عمل کار برآید به سخندانی نیست!!
نظر شما
ادامه