کد خبر: ۵۹۳۳۳

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: سه طرح خدماتی همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دولت با اعتبار ١٠ میلیارد و ٢٧٠ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «ابوذر کوثری» روز دوشنبه در حاشیه این مراسم اظهارداشت: این طرح‌ها شامل کلینک دامپزشکی و مرکز مایه کوبی دامپزشکی و مرکز بهبودی اقامتی ندای مهربانی (ویژه بانوان) بود که در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد

وی افزود: کلینیک درمانی دامپزشکی ایرانشهر دارای تجهیزات، سونوگرافی، مامایی و تلقیح مصنوعی بوده که از سوی بخش خصوصی راه اندازی شده است

فرماندار ایرانشهر گفت: مرکز اقامتی ندای مهربانی تنها مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ ویژه بانوان در جنوب سیستان و بلوچستان است که با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان و ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر بیمار شروع به فعالیت کرده و هشت نفر به طور مستقیم در این مرکز شاغل هستند.

وی بیان کرد: در هفته دولت امسال ٨٢ طرح مختلف با اعتباری بیش‌از یکهزار و ۵۵٠ میلیارد ریال در سطح شهرستان ایرانشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

نظر شما
ادامه