کد خبر: ۵۹۳۴۶
 

نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نظارت های دقیق شبکه دامپزشکی در راستای تأمین و تضمین سلامت بهداشتی مردم در بازدید از کشتارگاه طیور زرین پر میلادابراز خرسندی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر شیخ رشیدی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر از بازدید نماینده مردم شریف شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده و در حین عملیات کشتار از کشتارگاه صنعتی طیور زرین پر میلاد خبر داد.

وی گفت: در این بازدید نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت از نزدیک و در جریان چند و چون و شیوه نظارت مسئولین فنی بهداشتی کشتارگاه و نظارت دستگاه حاکمیتی قرار گرفتند.

در این بازدید «کمال حسین پور» نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت از نظارت دقیق شبکه در راستای تأمین و تضمین سلامت بهداشتی مردم ابراز خرسندی نموده و ضمن تأکید بر استمرار و ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه، مراتب رضایت و امتنان خویش را از پرسنل خدوم دامپزشکی که بسان سربازان گمنام امام زمان (عج) در امر بهداشت فعالیت می نمایند، اعلام نمودند.

 

نظر شما
ادامه