کد خبر: ۵۹۳۷۳

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان از برنامه ریزی اجرای همکاری بیشتر فیمابین این دو دستگاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر جانباز» مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان و «دکتر سید امیر مختار بهاری» رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در دیدار با «مهندس علیرضا محمدی کرجی» مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: هماهنگی و همکاری های فیمابین دامپزشکی و بنادر و دریانوردی به منظور ارائه خدمات بهتر در جهت ترخیص محموله های مرتبط با دامپزشکی و تکریم ارباب رجوع آن خواهد بود.

دکتر جانباز افزود: در این نشست در خصوص برنامه ریزی لازم در مورد ارائه خدمات بهینه به محموله های مرتبط با دامپزشکی وارده به گمرک و بنادر و نیز کاهش مدت ماندگاری این کالا در گمرکات بحث و تبادل نظر گردید.

وی در خصوص پروانه دار نمودن انبارهای نگهداری محموله های مرتبط با دامپزشکی و الزام بکارگیری مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی، در انبارهای مذکور، مطالبی مطرح نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان در پایان از برنامه ریزی برگزاری جلسات کارشناسی و همکاری های فیمابین به منظور تکریم ارباب رجوع و تسریع و تسهیل در امور ترخیص محموله های مرتبط خبر داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: نظر به اهمیت فرآورده های سلامت محور تحت نظارت دامپزشکی که مستقیما' با سلامت عمومی ارتباط دارد، این اداره کل آمادگی هرگونه همکاری با عنایت به شرایط موجود را دارد که البته این مهم، همکاری و تعامل اداره کل دامپزشکی را می طلبد.

 

نظر شما
ادامه