کد خبر: ۵۹۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

اعلام نیاز به تاسیس 1- درمانگاه اختصاصی/تخصصی زنبور عسل 2- درمانگاه اختصاصی/تخصصی اسب 3- درمانگاه اختصاصی/تخصصی آبزیان 4- درمانگاه/مرکز سونوگرافی تشخیصی دامپزشکی تخصصی پرتونگاری

به گزارش روابط عمومی نظام دامپزشکی استان اصفهان و با عنایت به مصوبه کارگروه استانی مورخ 99/6/2، با تاسیس درمانگاه اختصاصی/تخصصی زنبور عسل، درمانگاه اختصاصی/تخصصی اسب و درمانگاه اختصاصی/تخصصی آبزیان در تمام شهرستان های استان اصفهان و درمانگاه (مرکز) دامپزشکی تخصصی پرتونگاری و سونوگرافی تشخیصی در شهر اصفهان موافقت گردید.

لذا به اطلاع کلیه متقاضیان واجد شرایط می رساند با مراجعه به دفتر نظام دامپزشکی استان و یا با تماس با شماره تلفن های 35236162 ،35236263 نسبت به پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمائید.

اعلام نیاز به تاسیس آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی در شهرستان های فریدونشهر/ زرین شهر

همچنین در خصوص اعلام نیاز به تاسیس آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی در شهرستان های فریدون شهر و زرین شهر، به اطلاع کلیه متقاضیان واجد شرایط می رساند با مراجعه به دفتر نظام دامپزشکی استان اصفهان و یا تماس با شماره تلفن35236162 ،35236263 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری موضوع فوق اقدام نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
2
مردم فریدون شهر برای درمان اصفهان میایند اونوقت آگهی برای دام های اونجا میدهند یک سی سی الکل سفید به همکاران ندادین تمام نهادها وارگان ها را ضدعفونی کرد اداره کل اصفهان اسباب خود نظام را بیرون گذاشت بخاطر سه ماه اجاره خجالت بکشید
نظر شما
ادامه