کد خبر: ۵۹۴۲۷
 

رئیس فدراسیون اسب سواری فرانسه موج کنونی مثله کردن اسب‌ها در این کشور را «وحشی‌گری بی‌رحمانه‌ای» توصیف کرد و افزود: «سبعیت در مقابل حیوانات مقدمه قساوت در برابر بشریت است .»

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، ژاندارمری فرانسه همزمان با افزایش موارد مثله کردن اسب‌ها در این کشور روز شنبه یک راس اسب مثله شده را که همچنان زنده بود در منطقه «الیه» در مرکز فرانسه پیدا کرد.

مقامات فرانسه تاکید کرده‌اند که در مورد ارتباط احتمالی این حادثه با موارد رازآلود مثله کردن اسب‌ها در سراسر این کشور طی ماه‌های گذشته تحقیق خواهند کرد.

ژولین دونورماندی، وزیر کشاورزی فرانسه روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰ مورد حادثه مثله کردن اسب‌ها در سراسر این کشور گزارش شده است. او همچنین بر «بسیج تمام نیروها» برای مقابله با حوادث مشابه و اجرای «عدالت» تاکید کرد.

 وزیر کشاورزی فرانسه در پاسخ به پرسشی درباره احتمال نقش یک «فرقه شیطانی» در حوادث مثله کردن اسب‌ها گفت که همه احتمالات در دست بررسی است و هیچ احتمالی منتفی نیست.

سرژ لوکومت، رئیس فدراسیون اسب سواری فرانسه موج کنونی مثله کردن اسب‌ها در این کشور را  «وحشی گری بی رحمانه‌ای » توصیف کرد که پیش از این به ندرت دیده شده بود.

او با طرح این احتمال که یک «فرقه» در فرانسه به مثله کردن اسب‌ها روی آورده است، افزود: «سبعیت در مقابل حیوانات مقدمه قساوت در برابر بشریت است . »

پلیس فرانسه روز جمعه تصویر دیجیتالی مظنونی را منتشر کرد که گمان می رود به اتفاق همدست خود وارد یک مزرعه شده و با زخمی کردن 2 اسب، رئیس این مزرعه را نیز مجروح کرده است .
 
نظر شما
ادامه