کد خبر: ۵۹۴۹۲
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:
«دکتر محمدمهدی طهرانچی» ضمن اعلام آمادگی جهت راه‌اندازی رشته‌های صنایع دستی، آموزش پرستاری و دامپزشکی در گیلان، گفت: توسعه کیفی آموزشی دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت ...

حکیم مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام آمادگی جهت راه‌اندازی رشته‌های صنایع دستی، آموزش پرستاری و دامپزشکی در گیلان گفت: توسعه کیفی آموزشی دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، «دکتر محمدمهدی طهرانچی» امروز در دیدار با استاندار گیلان ضمن اعلام آمادگی جهت راه‌اندازی رشته‌های صنایع دستی، آموزش پرستاری و دامپزشکی در گیلان اظهار داشت: استان گیلان پیشینه غنی فرهنگی دارد و مردمان این خطه از دانش و آگاهی بالایی برخوردار هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه جهت‌گیری‌های خود را متناسب با نیازهای جامعه تنظیم می‌کند بیان کرد: یکی از تفاوت‌های دانشگاه آزاد با سایر مراکز علمی اتخاذ رویکرد متفاوت و توجه به نیازهای مردم در اقصی نقاط کشور است.

طهرانچی با بیان اینکه راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری در گیلان، فعالیت‌های فناورانه را در استان توسعه می‌دهد افزود: مطالعات و پژوهش‌ها باید به‌سمت ایجاد اشتغال، تولید ثروت و مهارت‌آموزی سوق داده شود.

وی با اشاره به خلاءهای موجود در حوزه علمی استان گیلان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موجود در استان گیلان این است که رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی جایگاه خوبی ندارند و این خلاءها باید با اتخاذ یک رویکرد مناسب پر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به رویکرد این دانشگاه مبنی بر توسعه کیفی هوشمند در حوزه آموزش اشاره کرد و عنوان داشت: توسعه کیفی و هوشمندسازی آموزش در دستور کار ما قرار دارد.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه گیلان در بسیاری از شاخص‌های مهم توسعه و پیشرفت کشور تاثیرگذار بوده و در تحولات سیاسی نیز نقش‌آفرینی کرده است اظهار داشت: گیلانیان در عرصه سازندگی و توسعه کشور در بسیاری از شاخص‌ها فراتر از سهم جمعیتی خود عمل کرده‌اند.

«ارسلان زارع» با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلان گیلانی رتبه‌های علمی درخشانی در سطح کشور دارند بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سرتاسر گیلان شعبه‌های متعددی دارد و دانشجویان زیادی نیز در این دانشگاه‌ها به مدارج علمی دست پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد باید در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید ثروت و اشتغال در کشور نقش‌آفرینی کند گفت: راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد استان، امری لازم است و می‌توان از ظرفیت منطقه آزاد انزلی در این مسیر استفاده کرد.

زارع از ضرورت هدایت فعالیت‌های دانشگاه آزاد به‌سمت دانشگاه‌های نسل 3 و 4 سخن گفت و ابراز داشت: دانشگاه آزاد جایگاه ویژه‌ای دارد و مردم و مسئولان انتظار دارند که کارکرد و خروجی فعالیت‌های این دانشگاه فراتر از زمان فعلی باشد.

 
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
1
19
دانشگاه آزاد ورشکسته با پرسنل بی انگیزه، بدون هیات علمی، بدون تجهیزات فقط هر روز شعار و و عده جدید می دهد، آقای تهران چی دانشکده دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات در بیخ گوش شما هم، حتی شرایط تربیت دامپزشک عمومی را ندارد ولی متاسفانه متخصص هم بیرون میدهد!!!
دانشگاه آزاد یعنی فاجعه آموزشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
بعد از آنکه فرهاد رهبر متوجه فساد سنگین مالی در دانشگاه آزاد شد و اقدامات خوبی در خصوص تجمیع حسابها و .. انجام داد دیگر تحمل نشد و بسازش را جمع کردند. ولایتی را آوردند تا راه را در علوم پزشکی باز کنند که البته در برخی جاها هم موفق شدند اما حتی ولایتی هم با ضایع شدن رشته های پزشکی مخالف است.
هی دامپزشکی بزنید و از آن طرف با هواپیما لاشه وارد کنید.
فقط در تخلیه حیب مردم و ضایع کردن منابع ملی استادید.
دکتر شاهین جعفری
| Russian Federation |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
اولا سلام دوست عزیز ما یاد گرفتیم در پاسخ حرفهای شما که متاسفانه بدون فکر هم بیان می کنی اول خدمتتان سلامی عرض کنیم و آرزوی سلامتی برای شما. در ثانی بنده یکی از بی سوادهایی!! هستم که به قول شما از جایی که صلاحیت عمومی هم ندارد تخصص گرفتم. بنده بی سواد! در آزمون کتبی ایمنی شناسی تربیت مدرس قبول شدم اما خوب! به دلایلی که قابل بحث نیست در مصاحبه رد شدم! بنده بی سواد رزومه حقیری دارم و به حول قوه الهی کارهایی انجام دادم که خیلی دوست دارم با یک همکار خیلی عزیزم در سراسری در یک ترازو بدون نام دانشگاه آزاد و سراسری سنجیده شود. می دانید دوست عزیز مشکل از کجاست؟ از نامهربانی به دامپزشکها . سفره ای محدود است و عزیزان به جای رقابت اصولی به هم انگ سراسری و آزاد می زنند . بنده می توانم نامهای هم دوره ایهای کرج ام را نام ببرم که الان هر کدام وزنه علمی هستند. یکی از آنها دکتر ابرکار است. به این نام دکتر مجید ذاکریان و یک لیست طولانی از محققان بی ادعا و پر تلاش را می توانید اضافه کنید. بنده می توانم در مورد دانشگاه آزاد گرمسار به دوست خوبم دکتر قادری اشاره کنم که امروز در یکی از بهترین مراکز تحقیقاتی آلمان مشغول به فعالیت هستند. دوستان اولا یاد بگیریم همانگونه که در دانشگاه آزاد هستند کسانی که درس نمی خوانند در سراسری همانها هستند که اندکی در محوطه حیاط دانشکده ها نگاه کنیم همه چیز هویدا است! دوستان یاد بگیریم اگر دانشگاه آزاد با حواشی شهریه همراه هست در سراسری هم حواشی سهمیه و بی مهری در مصاحبه نظری تخصص هم هست. دوستان یاد بگیریم در موقع نظر دادن به هم توهین نکنیم. ناسلامتی عنوان دکتر روی همه ما هست در شان یک دکتر حرف بزنیم. حرفمان قبلش مزه مزه کنیم. بارها در این صفحات کم لطفی دوستان سراسری را شاهد بودم والا ما هم بلدیم پاسخ شما را بدهیم. دکتر تهرانچی که می فرمایید از دانشگاه شهید بهشتی تشریف آوردند . نظرات شما خود زنی است و در آخر ما که انقدر با هم نامهربان هستیم چه توقعی از دیگران داریم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
1
12
اقایان باید به اندازه نیاز مملکت دکتر دامپزشک تربیت شود مگر کشور عزیز ما برنامه ریز آموزشی ندارد اینجا که اروپا و امریکا نیست که متخصصینش را کشورهای دیگر استخدام ‌کنند و بکار بگیرند تازه دانشگاههای غربی هم سعی میکنند دانشجوی خارجی برای درآمد خود بگیرند تا سود داشته باشند چون تربیت دامپزشک برای کشور خودشان آگر باشد حساب دارد
دکتر راغب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
2
4
یه عزیزی می گفت:
3 گروه داشتند کار میکردند به شرح زیر:
1- گروه اول مسئول حفر کانال بودند
2- گروه دوم مسئول لوله گذاری بودند
3- گروه سوم لوله را با خاک می پوشاندند
یه روز گروه دوم نیامده بودند گروه اول کمافی السابق حفر کانال میکرد و گروه سوم هم کانال حفر شده را پر میکرد!
عاقلی رسید و گفت چه می کنید؟
گفتند گناه گروه لوله گذار است که نیامده ما گناهی نداریم و کارمان را انجام میدهیم!
این روزگار دامپزشکی و دانشگاه و دامدار ماست. دوستان چند وقت پیش نبود دامپزشک در یکی از بخشهای شهرستانهای محروم داشت به مساله امنیت ملی تبدیل میشد می فهمید مساله امنیت ملی!(یاد رضا کیانیان تو فیلم آژانس شیشه ای افتادم)
عزیزان من دانشگاه آزاد و غیر آزاد باید دانشجوی دامپزشکی بگیرند چون کارشون اینه دامدار هم که به دامپزشک برای درمان دامش نیازمنده آنچه مصیبت است این سیستم فشل و ناکارآمد دامپزشکی است که عرضه استفاده از فارغ التحصیلان را ندارد و روز به روز بر نفرت همه ما از حرفه مان افزوده میشود. نه حقوق درست و حسابی و نه اصلا کسی میداند کار دامپزشکی چیه دقیقا!
اگر فارغ التحصیلان سواد لازم را ندارند مقصر دامپزشکی در مرحله اجرایی آن است که مطالبه گر دانشگاه نیست و بلد نیست برا ی دانشجو و استاد طرح مساله کند
و اگر بیکارند باز مقصر سازمان و نظام دامپزشکی است که در بکارگیری دامپزشکان در بخشهای مختلف اعم از درمان و نظارت و ... قدرت توزیع نیروها را ندارد(البته شاید اراده توزیع و اصلاح ساختار راندارد)
سینه مالامال درد است.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
البته در خصوص تعیین نیاز کشور به دامپزشک از نظر تعداد هم باز سازمان دامپزشکی اگر مثل همین الان منفعل و بی اثر باشد با وضعیت فعلی روزگار دامپزشکان جدیدالورود به بازار کار روبرو خواهیم بود
Dvm. Dvsc
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
این مثنوی هفت من توجیه مناسبی برای تاسیس دانشکده ها دامپزشکی جدید و افزایش فارغ التحصیلان نیست، به اندازه کافی دامپزشک تربیت شده و به وضوح اشباع این رشته رو میشه دید
Dvm. Dvsc
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
این مثنوی هفتاد منی که نوشتین توجیه مناسبی برای تاسیس دانشکده ها دامپزشکی جدید و افزایش فارغ التحصیلان نیست، به اندازه کافی دامپزشک تربیت شده و به وضوح اشباع این رشته رو میشه دید
مصطفی قلاوند
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
جناب دکتر ،طرح مساله مورد بحث ما نیست اون طرح درس اجرایی هست که در توان دانشگاه و مدرسش نیست، کلا استخوان بندی این دانشگاه ها برای حل مشکلات طراحی نشده
تعداد دامپزشک بر اساس جمعیت دامی باید باشه دکتر نه جمعیت انسانی، هدف ما جمعیت دامی هست
فرمودید اگر سواد ندارند متولی باید سازمان باشه، بنده دفاعی از سازمان نمیکنم ولی مگه پول آموزش رو این نهاد میده؟ دانشگاه ها واسه خودشون در آمد دارند واسشون هم مهم نیست آخرش چی میشه، سیستم مدرک گرای نمره بخر نتیجه اش اینه
حال به خاطر شرایط اقتصادی و نبود حمایت های جمعی برای تازه وارد ها و وارد شدن به سمت دلالی و نه تولید باید ضربه گیری کرد
همین مورد آگهی جذب کاردان یکی از دانشکده هایی که اخیرا در حکیم مهر اعلام نیاز کرده، شما سرفصل های تدریس این عناوین رو با دانشجو دکتر کار کنید به شما قول میدم 50 درصد مشکلات مملکت ضربه گیری میشه

بنده من نگاهم خصوصیه، نهایت کمکی که این تشکیلات میتونند بکنند کاغذ بازی و بروکراسی اداری رو کم کنند
دامپزشک نباید منتظر حقوق کارمندی باشه و اصلا با این حقوق نمیشه زندگی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
2
1
با احترام و عرض معذرت .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
1
6
دانشگاه آزاد و وزارت علوم هردو رسالت بزرگی را بعهده گرفتند آن ثبت رکورد بالاترین تعداد فارغ التحصیل بر ثانیه در کتاب گینس است.
انشالله رکورد بعدی تامین دامپزشک لازم برای کشورهای دیگر و حتی به صدور آن به سایر کرات و نقاط فضا دست خواهیم یافت.
البته یه هزینه ی جزئی داره اونم نابودی کل جوونی و زندگی هزاران فارغ التحصیل بدون حداقل حقوق برای این رشته است. البته شما نگران نشید، به رکورد های ننگین خودتان دست پیدا کنید!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
2
5
قارپوز اباد هم نیاز به دانشکده دامپزشکی داره جناب رییس
دکترx
|
Germany
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
1
8
نظام دامپزشکی گیلان اگر راست میگه حقوق مسئول فنی هاشونو درست کنه.شاید باورتون نشه ولی در حد دوتومن به مسیول فنی هاشون میدن تا چهارتومن
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
1
6
هروجهنم دره ای میبینید دانشکده دامپزشکی بزنید افرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
3
گدایی بکنین از این بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
4
خجالت بکشید برای درامد هرکاری می کنید اگر راست می گویید فقط یک واحد در کل کشور فیزیوتراپی بگیرید
چرا جرات چنین کاری را از اول عمرتان نداشتید و ندارید
دامپزشک دولتی غرب مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
5
چرا رشته های متولی دار مثل فیزیوتراپی.بینایی سنجی شنوایی سنجی .پروتز دهان ودندان.داروسازی .دندانپزشکی را اجازه تاسیس وراه اندازی نمیدهند .نظام دامپزشکی وسازمان دامپزشکی ودانشکده های دامپزشکی چرا اقدامی اعتراضی نمیکنند.نگاهی به وضعیت درامدی فارغالتحصیلان بکنند و.....
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
4
اگه جرأت انجام هر کاری رو دارید، کافیست یه دوره و تنها در یک واحد از کل کشور رشته های کارشناسی بینایی سنجی، رادیولوژی، رادیوتراپی، فیزیوتراپی، پزشکی هسته ای، شنوایی شناسی و کلیه رشته های دستیاری گروه پزشکی رو بگیرید. فقط زورتون به دامپزشکی میرسه چرا؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
3
سلام.به خدا بسته،به مقدسات بسته.بابا به چه زبونی بگیم این متاع خریدار نداره. چرا جوونا رو علاف میکنین چرا به بیراهه میکشونین.یه صورت وضعیت از اشتغال فارغ التحصیلان این رشته بگیرید و حتی وضع شاغلین رو.و بعد هر ....... دلتون خواست بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
5
دانشگاه آزاد دنبال دکه برای ......... جدید می گردد. یک سری به دانشجویان جدید زد ببیند وضع آموزش آنها چیست. معلوم نیست دستگاههای نظارتی چکار می کنند.؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
1
اگر جرات دارید و به قول خودتان علاقمند به خدمت (البته برای جیب خودتان ) هستید یک رشته علوم پزشکی مثل داروسازی یا بینائی سنجی تأسیس کنید چرا زورتان به دامپزشکی بیصاحب میرسد بخواطر همین مسائل است که بحث الحاق به وزارت بهداشت مطرح میشود . واقعا که بخواطر پول حاظر هستید کلی جوان بیخبر را ۶ سال الاف کنید .
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
1
فقط و فقط منافع شخصی
گیلان نیازی به دانشکده دامپزشکی بی کیفیت نداره
همین الان هم بخش کاردانی داره که احتمالا با پیشنهاد اساتید بزرگوار این موضوع مطرح شده تا جیب عزیزان خالی نمونه
همکار
|
Germany
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
1
شما همین خروجی هایی که داری براشون شغل ایجاد بکن راه اندازی جدید بماند . این حرف های بی حساب و کتاب ناشی از انتصاب افراد ........... در سمت های این چنینی هست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
.................. یعنی چه باید اصلا صلاحیت دیگر دانشکده ها رو هم بگیرند تا اینجوری نکنند
نظر شما
ادامه