کد خبر: ۵۹۵۱۸

اقدام غیرانسانی رنگ کردن یک سگ ولگرد و شبیه کردن آن به ببر با واکنش هایی در مالزی همراه بوده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رنگ کردن یک سگ ولگرد و شبیه کردن آن به ببر، خشم مسئولان محلی و همچنین طرفداران حقوق حیوانات در مالزی را برانگیخته است. در تصاویر منتشر شده در حالی که این حیوان زبان بسته به رنگ نارنجی و سیاه، طوری که شبیه به یک ببر به نظر برسد درآمده دیده می‌شود.

یک پیج طرفدار حقوق حیوانات در مالزی تصاویری از این سگ را در فیسبوک قرار داد. این پیج از کاربران خواست تا مکان دقیقی را که این تصایر تهیه شده است در اختیار آن‌ها قرار دهند. این پیج همچنین برای فردی که بتواند اطلاعاتی در این باره و همچنین افراد خاطی در اختیار آن‌ها قرار دهد جایزه تعیین کرد.

تصاویر این سگ پس از انتشار در فیسبوک تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بار بازنشر شده است. انتشار این تصاویر خشم کاربران محلی در این کشور را برانگیخت. در حالی که برخی از دیدن این «مینی تایگر» شوکه شدند برخی دیگر از مسولان محلی خواستند تا اشد مجازات را برای فرد یا افرادی که این حیوان را بدین شکل درآورده اند در نظر بگیرند.

یکی از کاربران در کامنتی با نکوهش این عمل نوشت: «اصلا کار جالبی نبود، این نوعی سوءاستفاده از حیوانات محسوب می‌شود.» کاربر دیگر نیز نوشت: «حیوان بیچاره گرفتار چه انسان نما‌هایی افتاده است. این فرد یا افراد نادانی که این عمل را انجام داده اند فکر نمی‌کنند با این شکل و شمایل و به دلیل ترس و وحشت دیگر هیچ سگی نزدیک این حیوان نگونبخت نخواهد شد.»




 
نظر شما
ادامه