کد خبر: ۵۹۶۰۳
 

در این دیدار که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ،مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان و جمعی از معاونین و مدیران جهاد کشاورزی و همچنین معاونین و تعدادی از کارشناسان اداره کل دامپزشکی جنوب در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی جنوب کرمان، «دکتر علی احمدی» مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان در ابتدای این دیدار   با اشاره به وظایف حاکمیتی دامپزشکی در خط مقدم مقابله با بیماری های دام و طیور و علی الخصوص پیشگیری از بیماری های مشترك دام و انسان گفت : كنترل ، نظارت و حفظ سلامت فرآورده های خام دامی و به تبع آن حفظ سلامت مصرف كنندگان از اولویت های اصلی سازمان دامپزشكی بوده است.

در ادامه معاونین دامپزشکی جنوب کرمان گزارشی  تفصیلی از اقدامات و عملکرد اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان  ارائه و مسائل و مشکلات مرتبط با دامپزشکی در سطح  جنوب کرمان را بیان نمود .

در پایان «دکتر سعید برخوری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دامپزشکی در راستای حفظ سرمایه ی دامی و پیشگیری از بروز بیماری های واگیر که در اکثر مواقع در شرایط سخت و مناطق صعب العبور ارائه خدمات دارند، خاطرنشان کرد: نقش دامپزشکی در رشد شاخص های سلامت، که یکی از محورهای توسعه است، می بایست بر همگان روشن و قابل درک شود .
 
نظر شما
ادامه