کد خبر: ۵۹۶۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
به منظور تسریع در رفع اختلافات:
«محمد نعیمی‌نژاد» افزود: در صورت لزوم و هرگونه اتفاق احتمالی، رصد موضوع و استحصال نتیجه با دقت در مستندات ثبت شده، تسهیل و از ادامه یافتن اختلاف در مراجع قضایی جلوگیری می‌شود ...
 

حکیم مهر: معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد از پیشنهاد تشکیل دفترچه دام و ثبت و ضبط دقیق دستورات دامپزشکان خبر داد تا در صورت لزوم و هرگونه اتفاق احتمالی، رصد موضوع و استحصال نتیجه با دقت در مستندات ثبت شده، تسهیل و از ادامه یافتن اختلاف در مراجع قضایی جلوگیری شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از موج، «محمد نعیمی‌نژاد» معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: کمیسیون های شبه قضایی با ایجاد رویه درست و سیاست گذاری جامع می توانند در کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی نقش اساسی ایفا نمایند.

محمد نعیمی نژاد در دیدار مجموعه معاونین دادسرای یزد با رئیس کل دادگستری استان یزد، افزود: تعداد کثیری از پرونده های تشکیل شده در دادگستری به واسطه ایجاد مزاحمت برخی از همسایگان از یکدیگر است که اینگونه موضوعات قابل طرح در کمیسیون بند 20 ماده 55 یعنی همان مشاغل مزاحم شهری است.

وی افزود: کمیسیون ماده 55 از آلودگی صوتی کارخانه ها در شهر تا نگهداری دام، احشام و پرنده در منزل که موجب سلب آسایش سایر افراد محله را فراهم می آورد را مورد رسیدگی قرار می دهد و سعی شده در تشکیل هفتگی این کمیسیون، رویه هایی اتخاذ گردد تا از تداوم و تکرار آن مشکل و معضل پیشگیری نماید.

این مقام قضایی، به تقویت کمیسیون بدوی نظام دامپزشکی اشاره کرد و گفت: در کمیسیون بدوی نظام دامپزشکی نیز که به صورت مستمر به برخی از امور و تخلفات حوزه دامپزشکی رسیدگی می شود، سعی شد تا به گونه ای عمل شود تا پرونده های این کمیسیون در همان جا حل و فصل گردد و منجر به ادامه یافتن موضوع در تشکیلات قضایی نشود.

وی از پیشنهاد تشکیل دفترچه دام و ثبت میزان دریافت دارو، آذوقه و مقدار و نوع آن خبر داد و تصریح کرد: برای دامپزشکی، فرایندی مورد نظر است تا اقدامات و دستورات دامپزشکان در مورد حیوانات به صورت دقیق ثبت و ضبط گردد تا در صورت لزوم و هرگونه اتفاق احتمالی، رصد موضوع و استحصال نتیجه با دقت در مستندات ثبت شده، تسهیل و از ادامه یافتن اختلاف در مراجع قضایی جلوگیری شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
4
دامپزشک کلینیسین بدبخت را اعدام کنید. چه نیازی به دفترچه است. اون دارو فروش را محاکمه نکنید که به دامدار دارو می دهد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
انگار که مجرم میخان بگیرن.تقصیر خودمونه اینقد مفت کار کردیم فک کردن چخبره!! خوبی چو از حد بگذرد ...........
نظر شما
ادامه