کد خبر: ۵۹۶۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

ثبت نام در هشتمین امتحان فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی از 20 شهریور ماه سال جاری آغاز و تا 29 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در مصاحبه با واحد روابط عمومی گفت: سهمیه استخدامی دامپزشکی استان در هشتمین امتحان فراگیر دستگاه های اجرایی کشور تعداد 15 نفر نیرو می باشد که این سهمیه به تایید سازمان برنامه و بودجه رسیده است.

وی گفت: پس از اعلام نتایج امتحان و انجام دیگر مراحل استخدامی، تعداد 3 نفر دامپزشک، یک نفر کارشناس امور مالی و 11 نفر کاردان دامپزشکی جذب بخش دولتی دامپزشکی استان خواهند شد.

دکتر مرادی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری با بازنشسته شدن تعدادی از همکاران، نزدیک به 50 درصد پست های سازمانی اداره کل دامپزشکی استان بلاتصدی می ماند، ابزاز امیدواری نمود: با جذب 100 درصدی سهیمه استخدامی مذکور، اندکی از مشکلات دامپزشکی استان در زمینه کمبود نیروی انسانی مرتفع گردد.

وی با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان ثبت نام در هشتمین امتحان فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از 20 شهریورماه 99 لغایت 29 این ماه، به تمامی داوطلبان توصیه نمود: انجام ثبت نام را به روزهای آخر موکول ننماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان در پایان با اشاره به تعداد بالای افراد شرکت کننده در این آزمون، تاکید نمود: علاقه مندان به خدمت در عرصه دامپزشکی دولتی، می بایست آمادگی کامل به جهت موفقیت در این رقابت تنگاتنگ را داشته باشند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
پیر پسر
|
Canada
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
با این محدودیت سنی که برای کاردان ها گذاشتی ،کدوم رقابت تنگاتنگ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
یک نفر حسابدار آن هم از گروه معلولین !!!! چرا ؟؟؟؟
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
سلام خسته نباشید لطفا با مدیر کل سازمان دامپزشکی مصاحبه کنید وبه گوششون برسونید که اکثر کاردان های استان زنجان ۳۵ سال رو رد کردن ودیگر نمی توانند تو استخدام شرکت کنند در خواست ما افزایش سن تا ۳۷ سالگی و یا کم کردن سابقه بیمه از سن رو ملاک قرار بدن تا همه بچه ها بتونن شانس خودشون رو امتحان کنن
نظر شما
ادامه