کد خبر: ۵۹۶۷۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
با حکم رئیس فدراسیون سوارکاری:
احمدرضا چراغی، سیامک پیرزاده، سعید رحمانی، علی سیفی، سهیل ربیعی و فرهاد رییسی به عنوان اعضای کمیته دامپزشکی فدراسیون سوارکاری منصوب شدند ...
 

حکیم مهر: رئیس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در احکامی رییس کمیته دامپزشکی و مبارزه با دوپینگ فدراسیون سوارکاری و اعضای این کمیته را به مدت یکسال منصوب کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، مسعود خلیلی در حکمی «دکتر علیرضا شهبازی» را به مدت یکسال به عنوان رییس کمیته دامپزشکی و مبارزه با دوپینگ منصوب کرد.

همچنین با حکم دیگر رییس فدراسیون، احمدرضا چراغی، سیامک پیرزاده، سعید رحمانی، علی سیفی، سهیل ربیعی و فرهاد رییسی به عنوان اعضای کمیته دامپزشکی فدراسیون سوارکاری منصوب شدند.

فعالیت این کمیته به عنوان یکی از کمیته های مهم فدراسیون سوارکاری در قالب فعالیت های دامپزشکی با هدف سلامت اسب ها و مبارزه جدی با دوپینگ اسب‌ها قرار می گیرد.

 

انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Austria
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
5
3
تبریک به آقای دکتر شهبازی و آرزوی موفقیت
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
3
8
با سلام
............. جمعی حلقه ای تنگ ساخته اند و اجازه ورود احدی را به جمع ........ خود نمی دهند ................................
امکان رشد و توسعه با اینچنین شرایطی در هیچ محیطی به هیچ وجه فراهم نخواهد شد.
یادی کنیم از امثال دکتر رفیعی ها از اهواز (خدا رحمتش کند) که سالها پشت در این حریم تنگ مانده و ماندند به هیچ قیمتی و تحت هیچ شرایطی اجازه رشد و ورود به مراحل بالاتر عرصه دامپزشکی بین المللی سوارکاری به آنها داده نشد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دوست عزیز ؛ در درجه اول ؛ کمیته دامپزشکی فدراسیون سوارکاری هست نه کمینه دامپزشکان درمانی طب اسب ؛ دامپزشک کمیته فدراسیون شدن یک سری معیار ها و ضوابطی دارد که اعضا آن و رییس آن بر اساس و مبنا آن انتخاب و انتصاب میشود ، قطعا صرف دامپزشک بودن نیست و باید دامپزشک مربوطه سابقه درمان و سابقه دامپزشکی مسابقات در تمام رده های ورزش سوارکاری از اسبدوانی تا استقامت تا پرش و درساژ را داشته باشد و بداند قوانین هرکدام چه هست تا بتواند قانون گذاری نماید تا با دانش بر علم دامپزشکی آن رده ورزشی عمل و اقدام نماید ، در درجه دوم یکی از کار های این کمیته دیدن افرادیست که سالها در رشته سوارکاری و مسابقات بوده اند اما جایگاهی در کمیته سالیان سال نداشتند مثل دکتر پیرزاده مثل دکتر ربیعی و دکتر رحمانی، دکتر سیفی که از زحمت کشان طب اسب و دامپزشکان با سابقه مسابقات بودند ، اما همینکه دایره افراد شکسته شده و استفاده میشوند نشان از عدم وجود حلقه دارد ، ایجاد روسای کمیته دامپزشکی هئیت ها و تشکیل جلسه با دامپزشکان هئیت های سوارکاری استان ها خود نشان از عدم وجود حلقه دارد ، دوست عزیز شما که مطلع هستید میدانید که کلاس ملی که به ندرت برگزار مبشد و لیستی که وجود نداشت الان هر ساله برگزار میشه و لیست دامپزشکان روی سایت قرار دارد ، اهتمام به استفاده از دامپزشکان مسابقه در استان ، دعوت از دامپزشکان در مسابقات فدراسیون و برگزاری کلاس بین المللی در ایران و حضور 10 دامپزشک از شهرستان ها و بین المللی شدن دامپزشکان جوان که اتفاقا امثال دکتر منصوری نژاد از کرمان و خوشرونژاد از شیراز و وفایی از خراسان بوده نشان از عدم حلقه دارد ، لطفا به جا فرافکنی حالا که فرصت هست همدلی کنید مشکلی که تمام پراکتیشنر ها دارند همین عدم همدلی همکاری و همیاریست ، درضمن بهتره بدانید جلسه همیاری و همدلی و همکاری بین دامپزشکان طب اسب استان تهران و البرز همین هفته به همت خود ایشون تشکیل شد و انشاله سر منشا حرکت خیری باشه برای اینده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
3
4
در همیشه رو یک پاشنه نمیچرخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
معلوم دل پری داریا ؟ دوست داری رو کدوم پاشنه بچرخه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
پاشنه آشیل
محمد همتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
3
3
تبریک به ایشان و ارزوی موقعیت برایشان ؛ از 5 سال پیش رئیس هستند و لایق این پست ؛ اولین کسی که کلاس بین المللی مسابقات فدراسیون جهانی رو برگزار کردند ، چندین دوره کلاس ملی برگزار کردند ؛ چندین دامپزشک جوان را حمایت کردند برای ورود به عرصه دامپزشکی مسابقات، دوستانی که ایشان رو می شناسند میدانند که چندین نفر از افرادی که چندین سال لایق بین المللی شدن بودند و امکان آن محیا نبود برایشان ایشان برایشان فراهم کرد ، نه تنها برای چند دامپزشک بلکه برای دامپزشکان جون امکان حضور در دوره بین المللی را فراهم کرد ، در ثانی فکر میکنم دریافت سمت ریاست این کمیته یک چهارچوبی دارد از لحاظ فدراسیون جهانی سوارکاری که رییس کمیته دامپزشکی هر فدراسیون بایست ان معیار ها را داشته باشد که در ایران این تعداد افراد بسیار انگشت شمار هستند ، فراموش نکنیم آنها که دم از مافیا و بسته بودن تنگ بودن این عرصه میزنند همین دکتر شهبازی از جوانهایی است که با پشتکار و ممارست و تلاش خود این حلقه بسته را باز کرده است امیدوارم گامهای مهمی را در این عرصه بردارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
3
3
سلام
رییس کمیته آیا دامپزشک هستند؟ کجا دکترای عمومی دامپزشکی گرفتند؟ بهتر بود یکم تحقیق از سوابق تحصیلی افراد بعمل آید. رییس کمیته دامپزشکی یک دامپزشک بود بهتر نبود؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دامپزشک هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
دامپزشک نیستند و از چه زمانی علوم ازمایشگاهی دامپزشکی، جزو دکترای عمومی دامپزشکی محسوب میشه؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
4
با تشکر فراوان از توضیحات ارائه شده.
ای کاش حکیم مهر واژگان “........... و ...........” را از یکی از کامنت ها حذف نمی کرد تا حق مطلب بهتر ادا میشد.
نیازی به توجیه و تعریف افراد نیست، در قدم اول ادعایی در ارتباط با صلاحیت یا عدم صلاحیت این افراد نیست. اینکه این پست ها چه شرایط و الزاماتی دارد را آنها که باید بدانند میدانند.
کسانیکه از نزدیک در جریان امور هستند بلاشک میدانند که چه گذشته و چه میگذرد. میدانند که چه اتفاقاتی در مسیر ورود به سطح بین المللی از معرفی افراد گرفته تا اعزام و لغو دوره و .... رخ داده است.
انحصار و حلقه تنگ نه تنها در این مورد که در رده های بالاتر فدراسیون و کشور نیز بوده و هست. نیازی به مثال نیست.
بررسی کنید و ببینید در ۱۰-۱۵ سال گذشته چه کسانی در این کمیته بوده و هستند و چه درخواست هایی و چگونه و چرا برای حضور در رده های یالاتر داده شده و بارها یا بی پاسخ مانده و یا ............ مغفول مانده است. ببینید افراد چگونه و با چه شرایطی انتخاب شده اند و چگونه ارتقا یافته اند و چرا به شدت در مقابل ارتقای دیگران به هر طریقی ایستادگی شده ............ است.
شفاف اعلام کنید تلاش فدراسیون برای فراهم کردن شرایط ارتقای افراد و اعزام آنها چه بوده است. وقتی کسی اجازه ارتقا و کسب شرایط ارتقای داخلی را نیابد و اگر هم بیابد به هیچ وجه اجازه ورود به سطح بین المللی را نخواهد یافت، صرفا همان افرادی باقی خواهند ماند که بوده و هستند و دعوت خواهند شد.
نگاهی به لیست بین المللی کشورهای همسایه بیندازید بد نیست.
نام بردن از افراد، متاسفانه همان واقعیتی را اثبات میکند که حکیم مهر آنها را نامهربانانه حذف کرده است.
کسی ادعای حضور در این کمیته را نداشته و ندارد. راه را برای جوانان با استعداد و باسوادی که در این راه قدم میگذارند نبندید و سنگ اندازی نکنید. مطمئن باشید کسی به صندلی کمیته ها چشم ندوخته. اینکه افراد شایسته و باسواد در این عرصه وارد شوند و بدون رانت و رابطه بتوانند آزادانه مسیر راطی کنند، منجر به سربلندی و افتخار بیشتر کشور بخصوص در عرصه های بین المللی خواهد شد. نباید با بهانه افزایش رقیب و به تنگتر شدن جای خود فکر کرد و راه را بست. نتیجه آن همان خواهد شد که انحصار خودرو در کشور بوجود آورده است. مثال واضحی است برای درک واقعیت از همه جنبه ها.
آنان که در متن قضیه بوده و هستند میدانند که حق با کیست.
نظر شما
ادامه