کد خبر: ۵۹۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس کمیته دامپزشکی هیئت سوارکاری خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات اسب دوانی با حضور قهرمان ایران در این استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «اکبری» رئیس کمیته دامپزشکی هیئت سوارکاری خراسان جنوبی گفت: مسابقات اسب دوانی به دلیل شیوع کرونا نزدیک به یک سال متوقف بوده است.

او افزود: این مسابقات از روز جمعه مورخ ۲۸ شهریور ماه ساعت ۱۷ در مجموعه اسب دوانی آریابان واقع در فلکه صداوسیما به میزبانی شهرستان بیرجند با دو نژاد دوخون و تروبرد از سر گرفته می‌شود.

اکبری تصریح کرد: این رقابت‌ها با حضور اسب‌های خراسان جنوبی و استان‌های همجوار بدون حضور تماشاگر و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته دامپزشکی هیئت سوارکاری خراسان جنوبی اظهار کرد: ملاک پذیرش اسب در مسابقات داشتن تاییدیه سلامت و رعایت قوانین دامپزشکی خواهد بود.

سوارکاری در ایران در چند دههٔ اخیر مورد توجه قرار گرفته ‌و باشگاه‌های متعددی تأسیس شده است. با این وجود ایران هنوز در سطح جهانی برندهٔ مقامی نشده‌است. سوارکاری بانوان نیز مورد توجه قرار گرفته‌ است و بر طرفداران آن روز به روز افزوده می‌شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
یعنی اگر تابحال اسبی بدون دارا بودن گواهی بهداشتی سلامت از دامپزشکی در مسابقات شرکت می‌کرده ، ناشی از فشل بودن دامپزشکی اون شهرستان و اون استان بوده است. هیچ شک نکنید.
نظر شما
ادامه