کد خبر: ۵۹۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در آینده‌ای نزدیک دانشکده علوم دامپزشکی آمل به دانشگاه دولتی مستقل ارتقا سطح می‌یابد.

علی اکبر متکان در حاشیه سفر به آمل با اشاره به فعالیت مراکز علوم و تحقیقات در استان مازندران یادآور شد: مازندران در بحث علم، دانش و فناوری از استان‌های مهم و تاثیرگذار کشور است و از جایگاه خوبی در کشور بهره می‌برد.
وی با اعلام اینکه توجه بیشتر به این استان در دستور کار است، افزود: مازندران استانی عالم‌پرور است و فرهیختگان علمی و پژوهشی فراوانی در آن در حال کسب علم و دانش هستند و هم‌اکنون در مراکز علمی کشور فعالیت دارند.
معاون پشتیبانی ومنابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام اینکه دانشکده علوم دامپزشکی آمل از ردیف مستقل بودجه دولتی برخوردار است، بیان داشت: فعالیت علوم و تحقیقات در آمل با پیشرفت فراوانی روبه‌رو بوده و از چگونگی فعالیت در این شهرستان رضایت کامل داریم.
متکان با اشاره به اینکه دانشکده علوم دامپزشکی دارای فعالیت علمی و پژوهشی گسترده‌ای است، خاطرنشان کرد: با پیگیریهای انجام شده این مرکز علمی از ردیف مستقلی در امر بودجه استفاده می‌کند.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام اینکه این دانشکده در آینده‌ای نزدیک به دانشگاه دولتی مستقل ارتقاء سطح مییابد، تاکید کرد: در دستور کار است تا با مصوبات جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این دانشکده به دانشگاهی بزرگ تبدیل شود و سطح و جایگاه علمی آن بالاتر رود.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
0
یکی از معضلات ما الآن همین دانشکده تازه تأسیس آمل است که یک ساختمان یک طبقه و نیم که هیچ عضو هیأت علمی ندارد هیأت علمی ما را می خواهد بگیرد و هر چی آملی است می خواهد برود آنجا!
چشم دکتر تاجیک روشن!!! چه آبی در هاون کوبیدند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
متأسفانه گرفتن امتیاز دانشگاه و آوردن تیمهای لیگ برتری فوتبال در استانها از جمله شگردهای افراد لابی گر و ذینفوذ در کشور برای بدست آوردن چند رای مردم شده است
دکتر شاهو قهرمانی.رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
ببخشید با کدام هیات علمی؟!؟!؟!؟!؟!؟ با اونایی که مرتب پرونده هاشون چپ و راست در حال رد شدنه؟!؟!؟!
ما که 5 سال آزگاره با کلی سابقه و رزومه پربار، به هر دری زدیم . پدرمون در اومد از بس درخواست دادیو ایور اونور. اما فقط میگن اله و بله !!! از این ور هم مرتب دانشکده تاسیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس میکنن!!!!!! میشه یکی به ما بگه چه خبره ؟!؟!؟!؟!؟!؟!
قربون دانشگاه آزاد هم که فقط و فقط ، خود خودم برم که چقد واسه فارغ التحصیلاش ارزش قائله . . .
نظر شما
ادامه