کد خبر: ۵۹۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون بازرسی صمت گلستان از کشف تخلف به ارزش حدود ۹۰۲ میلیارد ریال در یک شرکت تولیدکننده خوراک دام و طیور و دو واحد دامداری صنعتی در شهرستان گرگان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علی‌اصغر اصغری» اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات کتبی شهروندان مبنی بر تخلفات احتمالی یکی از شرکت‌های خوراک دام و طیور و تعدادی از دامداری‌های صنعتی در شهرستان گرگان، تیمی از بازرسان به‌منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

 وی افزود: پس از بازرسی‌های میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود، تخلف قاچاق نهاده‌های ذرت دامی و جو دامی به میزان ۳۰ تن در شرکت موردنظر و همچنین عرضه خارج از شبکه ۳۰ تن جو و ذرت دامی در دو واحد دامداری صنعتی محرز شد.

معاون بازرسی صمت گلستان بیان کرد: پرونده تخلف این شرکت و دامداری‌ها به مبلغ ۹۰۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

به گزارش ایسنا به نقل از صمت گلستان، اصغری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریعاً از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به بازرسان این سازمان گزارش کنند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
در گلستان اتفاقات عجیب تر هم رخ میده
نظر شما
ادامه