کد خبر: ۵۹۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های گرامیداشت هفته دامپزشکی با حضور مدیرکل، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی، معاونین و روسای ادارات ستادی دامپزشکی کرمانشاه در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در آستانه آغاز هفته دامپزشکی، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برای هماهنگی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم گرامیداشت این هفته با حضور «دکتر امید حاج محمدی» مدیر کل دامپزشکی استان، «حجت الاسلام میرزائی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون سلامت، و روسای ادارات ستادی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حاج محمدی ضمن تاکید بر اهمیت بالای اطلاع رسانی نقش ارزنده همکاران اداره کل دامپزشکی در تامین سلامت و بهداشت جامعه اظهار داشت: دامپزشکی در ایجاد سلامت و امنیت غذایی از مزرعه تا سفره نقشی استراتژیک، کلیدی و انکار ناپذیر ایفاء می کند.

وی همچنین افزود: با توجه به ابعاد گسترده وظایف و مسئولیتها، دامپزشکی یکی از ارکان اصلی زمینه ساز تامین امنیت غذایی محسوب می گردد، در همین راستا با توجه به فرا رسیدن هفته دامپزشکی، مقرر گردید با برگزاری برنامه های متنوع و با در نظر گرفتن پرتکل های بهداشتی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی از ستاد مبارزه با بیماری کرونا نسبت به گرامیداشت هفته دامپزشکی و بخصوص روز ملی دامپزشکی اقدام گردد.

وی همچنین به هماهنگی و برنامه ریزی جهت دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی ویژه ای نیز برای سمپاشی، واکسیناسیون، معاینه و بیماریابی رایگان در روستاها استان برای این هفته در نظر گرفته شده است که جزئیات آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین میرزائی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان ضمن اشاره به جایگاه والای خدمتگزاران به مردم، از تلاش همکاران حوزه دامپزشکی در ایجاد سلامت و بهداشت عمومی جامعه تقدیر و تشکر نمود و ضمن اشاره به آیات قرآنی و احادیث اهمیت خدمت رسانی به خلق را بیان نمود.

مدیر کل دامپزشکی در پایان جلسه ضمن اعلام این مطلب که اداره کل دامپزشکی استان خدمات شبانه روزی خود را با تمام قدرت انجام می دهد، از زحمات بیدریغ تمامی همکاران دامپزشکی که در بخش دولتی و خصوصی در تلاش هستند تا وظایف خود را که همانا تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه به بهترین نحو ممکن است، انجام دهند، تقدیر و قدردانی نمود.
 



 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
1
هم اندیشی با کسانی که از دامپزشکی یک واحد هم پاس نکردهاند...
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
0
موفق باشید
نظر شما
ادامه