کد خبر: ۵۹۷۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد گفت: همکاری دامداران با اکیپ های دامپزشکی در فازهای دولتی و رایگان بسیار رضایت بخش و‌ تاثیر گذار بوده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد، از بازدید سرزده رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان از عملکرد اکیپ‌های واکسیناسیون بخش خصوصی و دولتی در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.

«دکتر عادل بصیری محمد پور» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با اعلام این خبر گفت: بازدید و بررسی میدانی از عملکرد واکسیناسیون بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی در سطح روستاهای شمس آباد، اشترجین، هودرج، قاسم‌آباد، لک‌لک، نصرت آباد، محل دامداری و چراگاه های دام سبک صورت گرفت.

در ادامه این مقام مسئول هدف از این بازدید را بررسی میدانی ارزیابی واکسیناسیون بخش دولتی، خصوصی، اثربخشی واکسن، مراقبت فعال و نحوه خدمات رسانی و رضایتمندی بهره برداران از عملکرد اکیپ ها دانست.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در مانیتورینگ بعمل آمده همکاری دامداران با اکیپ های دامپزشکی در فازهای دولتی و رایگان مانند واکسیناسیون آبله، بروسلوز و ... بسیار رضایت بخش و‌ تاثیرگذار بوده است اما متاسفانه در واکسیناسیون خصوصی و بهاءدار (مانند آنتروتوکسمی، قانقرایا، تب برفکی و...) به دلیل افزایش قیمت واکسن ها نارضایتی برخی از بهره برداران و عدم همکاری آنها را در برداشته است.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مسوولین ارشد استانی و شهرستان، خواستار تزریق اعتبارات دامپزشکی جهت پیشگیری بموقع از بیماریهای دامی و مشترک شد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
2
3
برخی دامداران عادت کردن به مفت خوری و گران فروشی گوشت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
اگر دامدار نباشه ، تو و امثال تو که صدقه سری دامدار نون می‌خورید باید از گشنگی بمیرید!
دامدار مجبوره با ۱۰۰ تا عنوان به شماها پول بده تا کارش راه بیافتد.
نفت خور کیایی هستن که دارن بغل دامدار دلالی واکسن و ... میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
1
1
دامدارا واقعا .....خورن و باید دولت کل یارانشون رو قطع کن چون به بهانه تولید کننده بودن هزار جور سوبسید دریافت میکنن و در بازار آزاد میفروشن باید یارانه ها هدفمند سازی بشه.
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
1
1
نمیدونم اون به اصطلاح دامداری که جو و یونجه و دیگر اقلام غذایی دامش رو به خدا تومن میخره فقط مونده همین پول واکسن و واکسیناسیونه؟؟؟ نه عزیزان سیاستگزار دولتی شما بد عادتشون کردین با کار مفت و واکسن مفت.
F
|
Germany
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
سلام، بحث شماها که نظر دادین در مورد این خبر سر واکسیناتور و دامدار است.
با هم بحث کردین اما از رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد که منظورش حمایت از قشر دامدار بوده هیچ اشاره ای نکردین...
این آقا میخواد به گوش بالایی ها برسونه که شما که داری با بالا بردن قیمت ها و نرخ تورم ، قیمت واکسن و ... رو بالا می‌بری اینجا بفکر تولید کننده هم باش که وقتی قیمت واکسن بالا میره برخی دامداران ناچاراً همکاری نمی‌کنند...
یعنی واکسن نمیزنند و در نتیجه بیماریهای دامی و زئونوز افرایش پیدا می‌کنه و خودمون ضرر می‌کنیم و جای دیگه باید خسارتهای اقتصادی رو جبران کنیم‌.

بنده به نوبه خودم از آقای دکتر بصیری رئیس محترم اداره دامپزشکی اسدآباد تشکر میکنم بخاطر انعکاس هَم و غمِ دامداران و تشکر دوم از حکیم مهر بخاطر شکار خبرهایی که در مجموع هم به نفع مردم هست و هم دامپزشکی (یا بهتر بگم انعکاس مظلومیت قشر دامپزشک و دامپزشکی)
بابا ماها باید یاد بگیریم وقتی دوتا بَد میگیم حداقل منصفانه یکی هم خوب بگیم دیگه... بهتر نیست؟ ؟ ؟
نظر شما
ادامه