کد خبر: ۵۹۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران:
«محمدجواد حق‌شناس» افزود: قوانینی که برای موضوع حیوانات خانگی وجود دارد مربوط به دهه ۳۰ است و رفتار انسان با حیوان طی سال‌ها تغییر پیدا کرده است ...

حکیم مهر: رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: تا زمانی ایده و طرح جدید برای ساماندهی مراکز دامپزشکی و نحوه برخورد با حیوانات خانگی وجود نداشته باشند، اجازه برخورد قهری با آن‌ها را از سوی بخش‌های مختلف شهرداری و معاونت شهرسازی و معماری نخواهیم داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اقتصاد آنلاین، «محمدجواد حق‌شناس» در بخشی از سخنان خود درباره جزییات بررسی طرح ساماندهی وضعیت خدمت مراکز دامپزشکی حیوانات شهری در جلسه مشترک سه کمیسیون گفت: قوانینی که برای موضوع حیوانات خانگی وجود دارد مربوط به دهه 30 است و رفتار انسان با حیوان طی سالها تغییر پیدا کرده است. در عین حال، بیماری‌های مشترک حیوان و انسان نیز جهش قابل توجهی کرده که نیاز به راهکار جدید دارد.

او تاکید کرد: تا زمانی که ایده و طرح جدید برای ساماندهی مراکز دامپزشکی و نحوه برخورد با حیوانات خانگی وجود نداشته باشند، اجازه برخورد قهری با آن‌ها را از سوی بخش‌های مختلف شهرداری و معاونت شهرسازی و معماری نخواهیم داد.

این عضو شورای پنجم شهر تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که نرفتن اعضا به سمت طرح سوال و استیضاح خیال شهردار را بابت قوه نظارتی مدیریت شهری راحت کرده و تلاشی برای پاسخگویی نمی‌کند، گفت: اگر پاسخ به تذکرات قانع کننده باشد که هیچ، در غیر این صورت پاسخ سرسری به تذکرات را بی‌جواب نخواهیم گذاشت و از حربه‌های خودمان برای نظارت استفاده می‌کنیم.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
0
بچه مردم یه عمر درس خونده نباید شغل و کار مناسبی داشته باشه؟؟؟ اجاره مطبش که تعطیل کردین کی میده؟؟
نظر شما
ادامه