کد خبر: ۵۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان از محکومیت فردی که بدون اخذ پروانه اقدام به درمان دام و فروش داروهای دامپزشکی میکرد به حبس تعزیری خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» اظهار داشت: در راستای طرح رصد و پایش دارو و واکسن، بازرسان ستادی این اداره کل در بازدیدهای سرزده و مستمر خود از درمانگاههای عشایری و روستایی، داروخانههای دامپزشکی، مراکز پخش دارویی و مراکز مایهکوبی در سطح استان، در یکی از شهرستانهای استان، فردی که بدون اخذ پروانه از مراجع ذیصلاح اقدام به درمان دام و تجویز و فروش داروهای دامپزشکی مینمود را شناسایی کرده و پس از بررسیهای اولیه و محرز شدن تخلف وی، با تشکیل پرونده، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی نمودند.

دکتر ورمقانی افزود: مقام قضایی پس از مطالعه مستندات و محتویات پرونده اقدام به صدور حکم نموده و بر این اساس فرد متخلف را به پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جزای نقدی بدل از 3 ماه حبس تعزیری محکوم نمود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
3
به جوری میگن بازدید های سرزده ی از مراکز درمانی انگار این مراکز درمانی دارند اقدامات خلاف قانون انجام میدن!!
ناشناس
|
France
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
4
با سلام. بالاخره یکبار هم در زمینه حل مشکلات بخش خصوصی استان حرکتی صورت گرفت. نمیدونم چرا ............ به جای ضبط و پملب کردن، فکری به حال فروش بدون نسخه دارو به دامدار و حل مشکلات همکاران دامپزشک بخش خصوصی نمیکنید ............................
نظر شما
ادامه