کد خبر: ۵۹۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: از خرید گوشت و تخم بلدرچین به صورت فله و یا با بسته‌بندی فاقد برچسب و مشخصات بهداشتی خودداری کنید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، «دکتر محمدباقر حاج کاظمی» مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: زنجانی‌ها هنگام خرید گوشت و تخم بلدرچین به کد پروانه بهره برداری از اداره کل دامپزشکی که باید روی برچسب مشخصات درج شود دقت کرده و از خرید هرگونه بسته‌بندی فاقد کد مربوطه اکیداً خودداری کنند.

وی افزود: باید توجه داشت که بسته‌بندی به تنهایی ملاک بهداشتی بودن فراورده‌های خام دامی نیست و بسته‌بندی‌هایی که فاقد نام شرکت، کد پروانه بهره‌برداری از اداره کل دامپزشکی استان، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، شرایط نگهداری و نشانی محل تولید باشند، از نظر این اداره کل غیر مجاز است.

حاج کاظمی تاکید کرد: تنها کشتارگاه‌های صنعتی و نیز کارگاه‌های بسته‌بندی مجاز با داشتن مسئول فنی بهداشتی می‌توانند نسبت به قطعه‌بندی و بسته‌بندی گوشت و تخم بلدرچین اقدام کنند و تخم بلدرچین‌هایی که تاریخ انقضای آن‌ها بیش از یک ماه باشد مورد تایید این اداره کل نیست.

وی تصریح کرد: شهروندان مواد پروتئینی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های تحت نظارت اداره دامپزشکی تهیه نمایند و هر گونه مورد مشکوک مرتبط با بهداشت فراورده‌های خام دامی را از طریق شماره ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
حقوق مسول فنی چقدره؟؟؟
نظر شما
ادامه