کد خبر: ۵۹۹۴۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
با حکم رئیس دانشگاه لرستان:
گفتنی است دکتر نایب‌زاده دانش‌آموخته دکترای عمومی دامپزشکی از دانشگاه ارومیه و دکترای تخصصی انگل‌شناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز می‌باشد ...
 

حکیم مهر: «دکتر حسن نایبزاده» متخصص انگلشناسی و دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و مدیر پیشین تحصیلات تکمیلی دانشگاه، به عنوان سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان معارفه و از زحمات «دکتر محمد جعفری» معاون پیشین پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دانشگاه لرستان، با حکم «دکتر خسرو عزیزی» رئیس دانشگاه لرستان، دکتر حسن نایبزاده به عنوان سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان منصوب و از دکتر محمد جعفری، معاون پیشین، تقدیر شد.

آیین معارفه و تکریم، صبح روز سه شنبه، 2 مهرماه، با حضور دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه، حجتالسلام والمسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان و دانشگاه لرستان و مدیران دانشگاه در محل سالن جلسات شهید میربهرسی دانشگاه برگزار شد.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، گفت: «موفقیت هایی که برای دانشگاه لرستان تاکنون رقم خورده است مرهون همکاری، هماهنگی و روحیه برادری در بین اعضای خانواده دانشگاه لرستان به ویژه تیم مدیریتی و همه مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه بوده است».

دکتر عزیزی افزود: «جناب آقای دکتر جعفری سالها تجربه کاری در امور مالی و اداری داشته و مدیری کاربلد در حوزه کاری خویش محسوب میشوند و امیدوارم در منصب جدید در تهران (معاون توسعه مدیریت سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر کشور) در انجام وظایف محوله موفق شوند».

رئیس دانشگاه لرستان تشریح کرد: «خوشبختانه از سال 93 که بنده به عنوان خدمتگزار دانشگاهیان در منصب مدیریت دانشگاه لرستان منصوب شدم تاکنون در بخشهای مختلف کاری و عملکردی، زیرساختسازیهای خوبی صورت گرفته است؛ برای مثال 40 هزار مترمربع ساخت و ساز در دانشگاه لرستان صورت گرفته است که مرهون روحیه همدلی، همکاری، همگرایی و برادری بین مجموعه مدیریتی دانشگاه لرستان است».

وی توضیح داد: «موفقیتهای مختلفی برای دانشگاه لرستان رقم خورده است، از جمله اینکه در رتبهبندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، رتبه دانشگاه لرستان 10 پله بهبود یافته است یا در رتبهبندی معتبر بینالمللی تایمز، برای اولین بار اسم دانشگاه لرستان در فهرست این رتبهبندی قرار گرفته است؛ همچنین از مجموع بیش از 250 آزمایشگاه متعلق به مراکز دانشگاهی، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور، دانشگاه لرستان توانسته است رتبه 21 را در سطح کشوری کسب کند که همه اینها از جمله برخی موفقیتهای مهم دانشگاه لرستان در سالهای اخیر بوده است».

دکتر خسرو عزیزی بیان کرد: «جناب آقای دکتر نایبزاده نیز که تاکنون در منصب مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، مشغول خدمتگزاری بوده اند از جمله نیروهایی هستند که برنامهریزیها، پیگیریها و اقداماتشان باعث ایجاد تحول در بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان به ویژه تقویت مفهوم دولت الکترونیک در این بخش شده و امیدوارم در منصب جدید نیز بتوانند در انجام وظایف محوله موفق باشند».

گفتنی است در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر محمد جعفری، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان و معاون پیشین پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، تجلیل و حکم دکتر نایبزاده نیز به وی ابلاغ شد.

 
 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
8
حکیم جان این خبرا چه ربطی به رسانه شما داره ؟؟؟
هر خبری رو که نباید نشر بدهید ....این خبرا مربوط به سایت دانشگاه می باشد....
پاسخ ها
هژیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
عزیز برادر رشته ایشون دامپزشکی است و معاون دانشگاه دولتی شده هر په سطح مدیریتی دامپزشک داشته باشیم به این رشته کمک بیشتری میشه اگر خواستی تا باز توضیح بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
هژیر عزیز ،معاونت توسعه پشتیبانی دانشگاه دولتی انشالله برای دانشکده دامپزشکی همان دانشگاه کمک کننده و با خیر و برکت باشند
برای دامپزشکان بخش خصوصی و دولتی چه کمکی به رشته دامپزشکی شده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
1
6
مدیریت محترم حکیم مهر بعضی اخبار منتشره توسط شما جنبه نشر عمومی ندارد و مربوط به یک منطقه یا محدوده جغرافیایی است که برای خوانندگان نه ارزش خبری دارد نه جذابیت اینکه یک خبر کاملا محلی با این همه عکس که از خود خبر هم نا مانوس تر برای خوانندگان است جز کسالت یا در بهترین حالت بی تفاوتی تاثیر قابل دیگری ندارد این موضوع در موارد دیگری هم مشاهده شده بنابراین به عنوان یکی از خوانندگان از شما درخواست میشود نسبت به این قضیه تجدید نظر فرمائید مگر آنکه با ارسال کنندگان خبر که از روابط عمومی سازمان ها یا دانشگاه هستند رودربایستی داشته باشید.
سیستانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
سلام
درود ،سپاس و آرزوی سلامتی و نوفیقات روز افزون برای هر دو بزرگوار.
اله رحم عالیپور
|
Germany
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
0
باعرض تبریک خدمت دکتر نایب زاده که بحق شایسته اینچنین مسولیت هسنند وارزوی توفیق وموفقیت های بالاتر
محمدرضا عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
باسلام و درود برو شمامخاطبان عزیز.دکتر نایب زاده انصافا فردی مومن و پاک هستند و مطمین هستیم هرکجا باشن تغییر و تحول مثبت ایجو میکنن
نظر شما
ادامه