کد خبر: ۶۰۰۱۲
 

وبینار بیماری های ویروسی دام، با حضور سه تن از محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، روز یکشنبه در این موسسه برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، سه تن از محققان موسسه رازی با حضور در وبینار تخصصی که ظهر یکشنبه در سالن زنده یاد دکتر کاوه این موسسه برگزار شد، درباره بیماری های ویروسی دام صحبت کردند.

در این سمینار مجازی، دکتر مهران بخشش مدیر تحقیق و ‌تشخیص بیماری های ویروسی دام موسسه رازی، درباره «بیماری تب سه روزه» که با عنوان تب بی دوام نیز شناخته می شود و اهمیت واکسیناسیون ‌‌و فعالیت های موسسه در این‌ زمینه، سخن گفت.

همچنین دکتر محمد عبدی گودرزی مسئول آزمایشگاه بندپایان موسسه با موضوع «اهمیت کنترل کنه های ناقل در انسان و‌ حیوان» و دکتر سید محمود عظیمی بهبهانی رئیس بخش تحقیق و تولید واکسن تب برفکی موسسه با موضوع «مروری بر بیماری تب برفکی»، در این برنامه حضور یافته و به اقدامات موسسه رازی در زمینه اشاره کردند.

در این‌ وبینار علمی، تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکترای تخصصی از دانشگاه‌های مختلف کشور نیز شرکت و از مطالب ارائه شده استفاده کردند.

روز سه شنبه هشتم مهرماه نیز وبیناری دیگر درباره «بیماری های تنفسی طیور» (آنفلوانزا) با سخنرانی محققان موسسه رازی برگزار می شود که محققان، اساتید، دانشجویان و علاقه مندان برای حضور مجازی در این وبینار، می توانند ساعت ۱۱ روز سه شنبه با مراجعه به سامانه وب کنفرانس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به آدرس vc.areeo.ac.ir/ch/razich-1 و انتخاب گزینه میهمان از آخرین یافته های علمی درباره بیماری های تنفسی طیور اطلاع یابند.

 
 
 
نظر شما
ادامه