کد خبر: ۶۰۰۲۷

گوریل غول پیکر با حمله به یکی از پرسنل باغ وحش او را به شدت مجروح و روانه بیمارستان کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمله گوریل، یکی از پرسنل باغ وحش مادرید را روانه بیمارستان کرد. این زن ۴۶ ساله که هویتش اعلام نشده است به علت جراحت شدید و وخامت حالش بلافاصله به کلینیکی در نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد. «مالابو» گوریل ۲۹ ساله این باغ وحش با شکستن سه درب قفس به این زن حمله ور شد. این اتفاق صبح روز ۲۷ سپتامبر رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی اسپانیا این گوریل ۱۹۶ کیلوگرمی از بدو تولدش توسط این مامور باغ وحش بزرگ شده بود. در این حادثه این زن دچار شکستگی از ناحیه دست و سینه و همچنین جراحت سر شد.  این زن در حال آماده کردن صبحانه گوریل بود که مورد حمله وحشتناک این حیوان قرار گرفت.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه انتقال این پرسنل باغ وحش مادرید به بیمارستان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پرسنل اورژانس با یک دستگاه آمبولانس این زن را به بیمارستان منتقل می‌کنند. پرسنل اورژانس پس از انجام درمان موقت این زن را به بیمارستان منتقل کردند. پلیس محلی مادرید تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

بنا به گزارش پلیس این اتفاق در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه و زمانی رخ داد که این زن که دارای سابقه ۱۹ ساله در این باغ وحش است هنگام آماده سازی صبحانه مورد حمله این حیوان قرار گرفت. تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 
نظر شما
ادامه