کد خبر: ۶۰۱۲۷

در آستانه چهاردهم مهر ماه روز ملی دامپزشکی، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون با نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون، در آستانه چهاردهم مهر ماه روز ملی دامپزشکی، سرپرست شبکه دامپزشکی با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

«ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست شبکه، نظارت های دامپزشکی را خط مقدم جبهه سلامت دانست و مهمترین دستاورد این فعالیت ها را جامعه ای سالم و عاری از بیماری های مشترک بین انسان و دام دانست که این مهم از لحاظ اقتصادی نیز حائز اهمیت است.

در این دیدار «دکتر میثم استکی» سرپرست شبکه دامپزشکی تیران و کرون موقعیت شهرستان را از منظر ظرفیت های تولید و سرمایه های دامی و طیور تشریح نمود.

در پایان این گفتگو پیشنهاد اصلاح قانون های مربوطه در راستای افزایش توانمندی های سازمان دامپزشکی مطرح شد که مورد استقبال عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

 

نظر شما
ادامه