کد خبر: ۶۰۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

درمانگاه دامپزشکی عمومی و داروخانه دامپزشكی با سرمايه گذاری بخش خصوصی در شهرستان بشرویه افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر اصغرزاده» مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در آیین افتتاح داروخانه و درمانگاه دامپزشکی در بشرویه گفت: دامپزشکی نقش مهم و ارزنده‌ای در صیانت از سرمایه‌های دامی موجود در منطقه، ارتقای اقتصاد ملی و تامین سلامت و بهداشت عمومی دارد.

او افزود: یک واحد مرکز درمانی و داروخانه دامپزشکی دیگر به همت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی و نظام دامپزشکی استان در شهرستان بشرویه راه اندازی شد.

عبدی رییس شبکه دامپزشکی بشرویه در این مراسم گفت: شهرستان بشرویه دارای ۱۰۰ هزار راس گوسفند و بز، سه هزار راس گاو و گوساله، هزار و دویست نفر شتر و ده واحد پرورش طیور صنعتی است که شبکه دامپزشکی خدمات بهداشتی و درمانی را با همکاری بخش خصوصی به آن‌ها ارایه می‌دهد.

او افزود: با افتتاح این درمانگاه و داروخانه دامپزشکی تمامی نیاز‌های دامداران منطقه تامین می‌شود.

عبدی عنوان کرد: دو داروخانه دامپزشکی دیگر نیز در شهرستان به بهره برداران به صورت تمام وقت خدمت رسانی می‌کند.

 رییس شبکه دامپزشکی بشرویه یکی از وظایف دامپزشکی را پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی به ویژه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام برشمرد و افزود: سه میلیارد ریال برای راه اندازی داروخانه و کلینیک دامپزشکی در بشرویه توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
2
0
سیصد میلیون رو ماشین خریده بودی بدون زحمت و گزارش و بازرسی و صدتا دنگ و فنگ دیگه الان 450 میلیون میفروختی.....دامپزشکی فقط یک ظرف خالیه که نهایتا هم به جای چلو کباب توش آش پیدا میکنی.
نظر شما
ادامه