کد خبر: ۶۰۱۵۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

پویش اطلاع رسانی بهداشتی مردمی در روز ملی دامپزشکی توسط همکاران عضو نظام دامپزشکی استان تهران برگزار و از دامپزشکان فعال در حوزه بهداشت عمومی تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، به مناسبت گرامیداشت روز ملی دامپزشکی و در اقدامی برای اولین بار در کشور، با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در هفت پارک شهری کلانشهر تهران، مراکزی به منظور معرفی حرفه دامپزشکی و ارائه اطلاعات بهداشتی در خصوص بهداشت عمومی و بهداشت حیوانات خانگی و نحوه نگهداری از آنها برپا گردید.

در این طرح بهداشتی و فرهنگی که از دانش فنی همکاران بخش خصوصی بهرهبرداری گردید، همکاران گرانقدر ذیل مشارکت نمودند و با توجه به استقبال مردم، امید میرود که در سالهای آتی ضمن گسترش این طرح در سایر شهرها و پارکهای کشور، قدم مناسبی جهت ارتباط مستقیم و موثر با مردم و جامعه در راستای آگاهی بخشی در خصوص حرف دامپزشکی برداشته باشیم.

 1- دکتر درسا صانعی

 2- دکتر یاسمن رضوانی

 3- دکتر یاسمن ابراهیم زاده

 4- دکتر هانی بهالو

 5- دکتر ملیکا باعث

 6- دکتر مجید پازوکی

 7- دکتر سالار کارساز

نظام دامپزشکی استان تهران ضمن تشکر از همکاری سازنده رئیس محترم شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران در هماهنگی و انجام این تعامل سازنده خاطر نشان می سازد در پایان این طرح هدایایی نفیسی به دامپزشکان شرکت کننده در این حرکت اطلاع رسانی و فرهنگی از سوی جناب آقای دکتر میکائیلی مدیر محترم شرکت یاد شده در شهرداری تهران اعطا گردید و همچنین از سوی نظام دامپزشکی استان تهران تسهیلات حرفهای برای همکاران مشارکت کننده در این طرح برای این همکاران در نظر گرفته شده است

اطلاع رسانی به مردم در خصوص ملاحظات بهداشتی مترتب بر نگهداری حیوانات خانگی و همچنین حقوق و وظایف آنها در خصوص بهداشت و سلامت خود ، خانواده و جامعه از جمله اهدافی است که اعضای شورای چهارم نظام دامپزشکی استان تهران بر آن تکیه دارند که امید میرود با هماهنگی دستگاههایی چون شورای شهر تهران، شهرداری تهران و اداره کل دامپزشکی استان تهران به این مهم دست یافته و سنت تکرار شونده ای را  برای سالیان آتی از خود به یادگار باقی بگذارد.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
1
1
با سلام
آخه روز جهانی دامپزشکی؟!!!!!!
اینجوری حرفه را معرفی کردند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
آوردن سازمان مشاغل شهرداری به این سطح از تعامل خود کار مهمی بود حالا اطلاع نداشتنند و نوشتند روز جهانی دامپزشکی آسمان به زمین افتاده ؟ همین تنگ نظری های شماست که اجازه تعامل را با بقیه سازمانها به ما نمیدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
0
شما اگر غلط معرفی نکنید خیلی بهتره، واقعا این یه چیز خیلی پیش پا افتادس، هم نوشته روز جهانی که درست نیست و روز ملیه و هم نوشته روز دامپزشک که درستش روز دامپزشکیه.
متاسفانه تو یک جمله ۲ تا غلط داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
نوبت به شما که رسید شما درست معرفی کن البته نمی‌دونم بتونی تو شهرداری پستی بگیری یا نه به هر حال دوره آخرالزمان شده
نق زدن و گره تو کار انداختن و دست به هیچی نزدن شده کار بعضی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
2
0
روز جهانی دامپزشکی تو اردیبهشت ماه، اینا 5 ماه تاخیر داشتن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
1
0
با سلام
اقدام بسیار مفید و ارزنده ای هست علیرغم برخی محدودیت های فعلی و مشکلات موجود و موضع شهرداری به دامپزشکی ها....
اما قابل تقدیر و تداوم است.
خواهشم از دکتر میکاییلی و شهرداری تهران این هست که چنین طرح هایی را وقتی ماه ها قبل و از سال گذشته بارها و بارها موسسات و اشخاص فعال محیط زیست و دامپزشکی هم پیشنهاد می دهند مورد توجه قرار دهند. به این امید که معنای واقعی مشارکت اجتماعی بدون تبعیض و رانت تحقق یابد و سازمان های دولتی و عمومی درگیر باندبازی نباشند. درود
نظر شما
ادامه