کد خبر: ۶۰۲۰۵

به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی بیمارستان شبانه‌روزی دامپزشکی در اراک افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، دومین بیمارستان شبانه‌روزی دامپزشکی در اراک به مناسبت 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی با حضور «محمد حسن آصفری» نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، «دکتر محسن شانقی» مدیرکل، «دکتر سجادی» رییس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی و «دکتر حمزه لوییان» رییس شبکه دامپزشکی اراک افتتاح شد.

دکتر محسن شانقی در این مراسم با اشاره به تعداد 58 مراکز درمانگاهی و داروخانه دامپزشکی در استان مرکزی اظهار کرد: اولین بیمارستان دامپزشکی با سرمایه گذاری بالغ بر 6 میلیارد تومان و اشتغال زایی 14 نفر با هدف خدمت رسانی به مردم در شهر اراک افتاح شد.

آصفری نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: استان مرکزی و به‌خصوص شهر اراک یکی از قطب‌های تولید گوشت قرمز و مرغ در کشور است و وجود این بیمارستان بدون شک تسهیل‌گر امور فعالان این عرصه خواهد بود.

وی با تبریک ۱۴ مهر و روز دامپزشکی ادامه داد: دامپزشکی امروز گمنام نیست و مردم با خدمات این مراکز آشنا هستند زیرا دامپزشکی توانسته خدمات صادقانه ای را به مردم ارائه دهد و حمایت از دامپزشکی حمایت از دامداران است زیرا سرمایه دامدار با یک بیماری شبیه تب برفکی یک شب از بین می‌رود و جهاد کشاورزی و دامپزشکی بایستی به این مراکز توجه بیش از پیش نمایند.

آصفری با بیان اینکه حمایت از دامپزشکی در دستور کار خانه ملت قرار دارد، اظهار کرد: این مرکز با توانمندی خود نه تنها باری روی دوش دولت نگذاشته بلکه باری را هم از دوش آن برمیدارند.

نظر شما
ادامه