کد خبر: ۶۰۲۹۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

یک کشتارگاه به دلیل بی توجهی به تذکرات مکرر دامپزشکی به دستورتعزیرات حکومتی همدان پلمب شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: این واحد تا رفع ایرادات اساسی و رعایت کامل بهداشت پلمب و فقط با تایید اداره کل دامپزشکی فک پلمب خواهد شد.

«جودکی» افزود: با مشاهده چرخه معیوب کشتار وبسته بندی مرغ در این واحد، بدلیل عدم توجه به تذکرات مکرر دامپزشکی، عدم رعایت بهداشت و تهدید سلامت جامعه این واحد پلمب و تا رفع همه نواقص و اخذ تاییدیه اداره کل دامپزشکی اجازه فعالیت ندارد .

وی اظهار داشت: تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 وسامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
3
4
احسنت به این نظارت.مشخصه که حرفی از رشوه در استان نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
5
واقعا دست مریزاد که بفکر سلامتی مردم هستید متاسفانه در استان همسایه شما در طی دوسال گذشته یک مورد پلمب کشتارگاه که چه عرض کنم پلمب واحد عرضه غیرمجاز و یا حتی داروخانه و یا مراکز غیرمجاز افرادی که سلامت مردم رو تهدید میکنند ندیدیم ایا واقعا در طی این مدت در این شرایط سخت اقتصادی هیچ تخلفی اتفاق نمی افتد اگر این جوری هست پس این ادارات عریض و طویل نظارتی چرا مستقر شده اند جای بسی شگفتی است که ادارات نظارتی هم در این شرایط دست رو دست گذاشته و شاهد سلاخی شدن سلامت مردم بدست مسئولین بی کفایت هستند
آیا سازمان دامپزشکی کشور یک بار عملکرد این ادارات را رصد نمی کند ؟
از مسئولین عزیز حکیم مهر استدعای عاجزانه داریم که به حرمت سلامتی مردم در این شرایط سخت جنگ اقتصادی به این موضوع ورود کند که چرا برخی از استانها در طی دوسال گذشته حتی یک مورد پلمب کشتارگاه و یا حتی بازرسی میدانی از انها نداشتند و خصوصا در برخورد با افراد فرصت طلب در داروخانه و مراکز بخش خصوصی یک گزارش در طی دو سال گذشته از استانی مثل ........ در رسانه ها نداشتیم آیا این نشانه رعایت قوانین و مقررات در استان ما هست یا نشانه بی مسئولیتی و یا رها شدن مسئولیت مهم سلامت مردم وقتی تقریبا هر هفته در استان های همسایه گزارش برخورد با کشتارگاهها و یا داروخانه های متخلف رو می بینیم بیشتر می ترسیم که استان ما مأمن خیلی از افراد فرصت طلب شده و مسئولین دامپزشکی چرا بی خیال هستند واقعا چرا؟
حکیم مهر لطفا به حرمت سلامت مردم در این شرایط سخت اقتصادی لطفا به این موضوع ورود کنید و اینو حذف نکنید شاید دائیه داران سلامت مردم از خواب غفلت دوساله بیدار شدن.با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
دوران اینطور برخوردها گذشته بزرگوار . چرا فکر میکنید وظیفه دامپزشکی بگیر و ببند هست . شما اگر تخلفی سراغ دارید ، مطرح کنید تا رسیدگی شود . اگر دامپزشکی برود و فلان کشتارگاه یا داروخانه که رغیب شماست را ببندد شما خوشحالید ؟!!
تا کی قرار هست این حب و بغض های بی ارزش مبنای عملکرد ما باشد . کمی از وزارت بهداشت یاد بگیرید . سالی چند داروخانه را پلمپ میکند ؟
ایا کسی در عمرش شنیده که داروخانه انسانی در شهری پلمپ شود ؟ ایا داروخانه انسانی متخلف نداریم ؟ایا تخلف داروخانه انسانی با اهمیت تر هست یا دامی ؟
چطور وزارت بهداشت با حفظ اصول و استانداردها ، شان همکاران را هم رعایت میکند ؟
تا کی این حب و بغض ها
دست بردارید از این ادبیات .....
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
واقعیت بسیار تلخی است که فقط کسانی میتوانند درکش کنند که بدانند درحال حاضر چه اتفاقات تلخی در نبود نظارت بهداشتی درحال افتادن هست و جای هیچ تعارفی هم ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
دوست بزرگوار اصلا ماهیت داروخانه های انسانی و دامی کاملا با هم متفاوت هست و سیستم ارزیابی و نظارت توسط بیمه هاست ولی واقعیت تلخ سیستم دارویی دامپزشکی رو همه ما می دانیم نیاز به تعصب خشک و بی منطق در این حوزه نیست چرا ما همیشه دنبال توجیه کردن الکی مسایل و مشکلات این حوزه هستیم ؟ چرا اکثر ما دامپزشک ها دنبال گرفتن یک مجوز داروخانه هستیم واقعا چرا؟
انصافا اگر سیستم نظارتی دامپزشکی بلغزد ودرست نظارت نکند سلامت مردم بشدت اسیب می بیند و متاسفانه ما الان داریم میبینیم برخی از استانها کار نظارت رو در این حوزه ها بطور کامل رها کردند و خدا می داند الان در این حوزه ها چه اتفاقاتی در حال افتادن هست
امیدواریم سازمان دامپزشکی در این حوزه ها بیشتر مراقبت کند چون در برخی استانها موضوعات نظارتی رها شده است.
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
1
سلام
دامپزشکی نباید آرزو و عزم بستن جایی رو داشته باشه، ولی وقتی از خط قرمز سلامت عبور کرد دیگه نباید مماشات کنه و قطعا جایی یا فعالیتی که سلامت مردم رو تهدید میکنه باید تعطیل بشه.
خسته نباشید و خداقوت میگم به همکاران ملایر، و البته دامپزشکی نهادی تخصصی است که تقریبا در تمام کشور وحدت رویه داره و هر جا ضعفی هست از نحوه تعامل ما با پرسنل و بهره برداران حاصل میشه.
استان همجوار هم چند وقتیه که اصل رسالت دامپزشکی را فراموش کرده اند.
تا جاییکه شناخت دارم و از دوستان شاغل در آن استان شنیدم، چند وقتیه حال و هوی خوبی نداره.
و البته که لطف خدا راهگشاست و مشکلات آن همکاران هم حل خواهد شد.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
0
انشاالله که این بگیر و ببندها تخصصی و بر مبنای فنی بوده باشد .......................
نظر شما
ادامه